arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

جنتي: به نهاوندیان گفتم اگر انتظار دارید در برابر هجمه‌ها ایستادگی شود، باید به رسانه‌های همراه دولت کمک کنید

انتظار می رود دولت به مطبوعات و رسانه هایی که با دولت همراهی دارند کمک کند، خبرگزاری ایسنا و برخی از مطبوعات و خبرگزاری ها که همراهی خوبی با دولت دارند نیازمند کمک هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت‌: اخیرا در شورای عالی اطلاع‌رسانی به آقای نهاوندیان عرض کردم اگر انتظار دارید در برابر هجمه‌هایی که عناصر خارجی و برخی خبرگزاری‌ها و مطبوعات داخلی انجام می‌دهند و ناعادلانه دولت را مورد هجوم قرار می دهند، ایستادگی شود، باید به رسانه‌های همراه دولت کمک کنید.

علی جنتی صبح امروز در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار در ایسنا افزود: برخی از رسانه ها با استفاده از امکانات ، اعتبارات و بودجه دولتی روزانه علیه دولت قلم می زنند و می نویسند .

وی ادامه داد : انتظار می رود دولت به مطبوعات و رسانه هایی که با دولت همراهی دارند کمک کند، خبرگزاری ایسنا و برخی از مطبوعات و خبرگزاری ها که همراهی خوبی با دولت دارند نیازمند کمک هستند.

جنتی در ادامه یکی از مشکلات دولت را مواجهه با مخالفان خود دانست و گفت‌: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم این است که برخی مخالفان دولت حدود 40 تا 50 هزار مشترک از نمایندگان مجلس تا مراجع تقلید، حوزه های علمیه، ائمه جماعات و بسیاری دیگر از شخصیت های دانشگاهی را در اختیار گرفته اند و از طریق تلفن همراه به ‌آنها خبر منتقل و جریان سازی می کنند.


نظرات بینندگان