arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۹ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

زورگیری از خودروهای مدل‌بالا با تهدید شوکر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خلافکار سابقه‌داری که با عنوان خرید خودرو با تهدید شوکر اقدام به زورگیری و سرقت می‌کرد توسط مردم دستگیر و به پلیس تحویل داده شد.

به گزارش شرق، فردی در تماس با پلیس ١١٠ تهران از دستگیری سارق خودرو در خیابان خزانه بخارایی خبر داد و مأموران به محل اعزام شدند. سپس فردی به آنها اظهار کرد: فردی به نام «قادر» قصد خرید پژو ٤٠٥ نقره‌ای من را داشت و از من خواست رانندگی با ماشین را امتحان کند. او پس از نشستن پشت فرمان و رانندگی با آن، از جیب خود شوکر بیرون آورد و با آن به من حمله‌ور شد و قصد داشت مرا با لگد از خودرو به بیرون بیندازد که در همین حین به یک عابر پیاده برخورد و سپس با پیکان‌وانت پارک‌شده تصادف کرد که خود متهم از ناحیه سر و دست راست مصدوم شد او سپس از خودرو پیاده و متواری شد و شوکر را به داخل سطل زباله پرتاب کرد اما کمی جلوتر توسط اهالی متوقف و دستگیر و مصدوم عابر پیاده نیز به بیمارستان هفت‌تیر منتقل شد.

 در تحقیقات صورت‌گرفته از متهم مشخص شده وی سابقه‌دار است و تحت پوشش خرید خودرو پس از اینکه رضایت مالک را جلب می‌کرد، به بهانه اینکه می‌خواهد خودرو را امتحان کند پشت فرمان می‌نشست و با تهدید شوکر اقدام به زورگیری و سرقت خودرو می‌کرد.

متهم در بازجویی‌های پلیسی به چند فقره سرقت و زورگیری خودرو‌های مدل بالا معترف شد.

سرگرد قربانعلی رزم‌آرا، رئیس کلانتری جوادیه درباره این خبر گفت: پرونده متهم برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرائمش و همچنین شناسایی دیگر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.
نظرات بینندگان