arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۴

پوردستان: هيچ بيگانه اي اجازه ورود به مراکز نظامي را ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: به هيچ بيگانه اي اجازه ورود به پادگان ها و مراکز نظامي را نمي دهيم.

امير پوردستان در حاشيه مراسم تجليل از آزادگان اين نيرو در مصاحبه با خبرگزاري صدا و سيما با بيان اينکه فصل الخطاب ما بيانات و تدابير نوراني مقام معظم فرماندهي کل قواست و معظم له فرمودند اجازه هيچ گونه بازرسي از نيروهاي مسلح داده نمي شود افزود: مبتني بر اين تدابير حرکت مي کنيم.

وي دکترين نيروي مسلح را دفاعي و مبتني بر بازدارندگي بيان و اضافه کرد: نخستين گزينه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران، حفظ و ارتقاي آمادگي هاي رزمي و دفاعي است.

امير پوردستان گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران به عنوان نيروي حافظ مرزهاي زميني، هوايي و دريايي همه حرکت ها را در مرزها رصد و متناسب با اين حرکت ها ظرفيت هاي دفاعي خود را ايجاد مي کند.

فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: با اقتداري که در نيروهاي مسلح وجود دارد و همکاري و همدلي ميان ارتش، سپاه و نيروي انتظامي، نگراني از تهديدات دشمنان نداريم.

وي افزود: سياسيون کار خود را مي کنند و نظاميان وظيفه سنگين دفاع از مرزها را بر عهده دارند و ما بر اساس مصوبات ستاد کل نيروهاي مسلح کار را انجام مي دهيم.

امير پوردستان اضافه کرد: ملت ايران مطمئن باشند که حواس نيروهاي مسلح جمع است و تهديدات را رصد مي کنند و نيروهاي مسلح غافلگير نخواهند شد.

فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران در اين مراسم خطاب به حاضران نيز گفت: با توجه به ددمنشي رژيم بعث عراق، آزادگان از امتحان اسارت سربلند خارج شدند.

وي افزود: آزادگان افزون بر مقاومت و پايداري، در دوران اسارت، مروج اسلام ناب بودند.
امير پوردستان اضافه کرد: آزادگان الگوهاي صبر و مقاومت هستند و جوانان بايد از آنان الگو بگيرند.
نظرات بینندگان