arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
حجت الاسلام صدیقی:

آنهایی که شعار «جنگ جنگ تا پیروزی» سر می دادند، چرا صبر نکردند تا موریانه بیاید و عهدنامه تحریم ها را بخورد؟

حجت الاسلام صدیقی در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه استان گلستان با بیان شاخصه های یک فرد مؤمن، گفت: مؤمن بازی سیاسی انجام نمی دهد و خودش را به آمریکا نمی فروشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آنهایی که شعار «جنگ جنگ تا پیروزی» سر می دادند، چرا صبر نکردند تا موریانه بیاید و عهدنامه تحریم ها را بخورد
حجت الاسلام صدیقی در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه استان گلستان با بیان شاخصه های یک فرد مؤمن، گفت: مؤمن بازی سیاسی انجام نمی دهد و خودش را به آمریکا نمی فروشد.

به گزارش «انتخاب»، امام جمعه موقت تهران در جمع کارکنان پایور و وظیفه سپاه استان گلستان در ابتدای سخنان خود گفت: خداوند دنیا را بازار قرار داده است، و عمر مؤمن کالایی است که خداوند خریدار آن است.

وی افزود: مؤمن بازی سیاسی انجام نمی دهد و خودش را به آمریکا نمی فروشد و به غیر از خدا از کسی چیزی نمی خواهد، وابسته دیگران نیست و کار را برای دیگران سنگین نمی کند.

صدیقی با تاکید بر شناختن جایگاه خود اظهار کرد: فتنه امتحانی بود تا خیلی ها جایگاه خود را بشناسند.

وی با طرح این سوال که «چرا عده ای در فتنه سکوت کردند؟» گفت: آنهایی که در جریانات88 با دشمن همصدا شدند و توبه نکردند در حال نابودی خودشان هستند، مانند فردی که بر روی شاخه ای نشسته و در حال قطع کردن همان شاخه است.

وی با بیان اینکه بعضی برای نظام خیلی هزینه دارند اما مفید نیستند ادامه داد: اینکه شخصی بگوید ایمان داشتم و دارم کافی نیست،شرط این است که بتواند تا آخرکار ایمان خود را نگه دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تحریم های دشمنان علیه ملت ایران و توافق هسته ای گفت: آنهایی که در 8سال دفاع مقدس شعار «جنگ جنگ تا پیروزی» سر می دادند چرا این شعار را ادامه ندادند. چرا صبر نکردیم تا موریانه بیاید و عهدنامه آنها را بخورد؟

وی به جایگاه جهادگران اشاره کرد و گفت: جهاد دری از درهای بهشت است و خصوصی ترین در بهشت همین در است که آن را باب الحسین یا باب المجاهدین می خوانند.

آیت الله کاظم صدیقی در پایان گفت: عالی ترین درجه از بهشت مختص اولیاء الهی و جهادگران واقعی است.
نظرات بینندگان