arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴

تعیین تکلیف طرح های نیمه تمام و تسریع در تکمیل زنجیره تولید فولاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزير صنعت، معدن وتجارت گفت: در همه صنايع از خودرو تا فولاد بايستي رقابتي عمل کرد و عرضه و تقاضاي محصول توليد شده را بطور دايم رصد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران (شاتا)؛« مهندس محمد رضا نعمت زاده» در پنجمين جلسه پايش طرحهاي زنجيره اي فولاد بخش کنسانتره و گندله افزود : صنعت فولاد مي بايست فعالانه تر از گذشته عمل کند و تکليف طرحهاي نيمه تمام هرچه سريعتر روشن شود چرا که اگر يک جاي زنجيره توليد فولاد قطع شود کل توليد را تحت تأثير قرار مي دهد.

به گفته مهندس نعمت زاده ؛ طرح هاي فولادي در بخش کنسانتره و گندله منتظر تسهيلات بانکي نباشند چرا که سرمايه و منابع بانکها محدود است و مي توان شريک داخلي و خارجي گرفت و يا از شرکتهاي سرمايه گذاري که منابع مالي زيادي دارند ،اعتماد سازي نموده، دعوت به همکاري کنيد.

وزير صنعت، معدن وتجارت با اشاره به اينکه دولت بطور جد از صنعت ساخت داخل حمايت مي کند، افزود : مي بايست همه امکانات را بسيج کرد تا چرخ توليد متوقف نشود ودر بهبود کيفيت وصادرات محصولات توليدي پيشتاز بود و در اين ميان اگر واحد صنعتي و معدني کار نکند علايم حياتي خود را از دست داده است.

مهندس نعمت زاده با بيان اينکه واحدهاي فولادي خودشان در بيان مشکلاتشان پيشقدم شوند ، افزود : براي حل مشکلات واحدهاي کنسانتره و گندله آهن جلسات متعددي با سازمانهاي آب و برق استانها به عنوان تکميل زير ساخت لازم برپا کرديم و درصدد کاهش بروکراسي هاي اداري هستيم .
نظرات بینندگان