arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۱ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۰

رشیدپور، اظهارنظر در مورد اخراجی ها را تکذیب کرد: این بازی کثیف را تمام کنید

رضا رشید پور مجری مشهور تلویزیون، در کامنتی که در صفحه فیس بوک منتشر کرده است، اظهارنظر در مورد فیلم اخراجی ها را تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رضا رشید پور مجری مشهور تلویزیون، در کامنتی که در صفحه فیس بوک منتشر کرده است، اظهارنظر در مورد فیلم اخراجی ها را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب؛ وی در این پیام نوشته است: چند روزی است که برخی با هویت نامعلوم و با اسامی مستعار با نقاب مخالف فیلم اخراجی ها در این صفحه به انتشار کامنت های توهین آمیز و ضد اخلاق می پردازند . این رفقا نمی دانند که ما مرد میدان هستیم و نه رجز خوان بی هویت ! آنها تلاش می کنند با پوشش گذاشتن به ضعف منطقشان در گفتگو دوستان من را هتاک جلوه دهند .



وی می افزاید: قاطعانه می گویم که شعار ما شعور انسانی و کرامت اخلاقی است و هر کسی که ذره ای بی اخلاقی به خرج دهد از ما نیست . این بازی کثیف را تمام کنید

پیش از این، به نقل از وی در فیس بوک آمده بود: از همه ی شما تمنا می کنم ذهن توده های مردم را نسبت به دهن کجی سه گانه اخراجی ها به فرهنگ و هنر این مرز و بوم آگاه کنید و اجازه ندهید آقای ده نمکی این چنین به ریش من و شما بخندد ... آمار فروش اخراجی های 3 تقریبا سه برابر جدایی نادر از سیمین است . انصافا شرم آور است . بزرگترین زخم پیکر این خاک پاک ناآگاهی بخش عظیمی از مردم آن است ... به اندازه ی خودمان شمعی روشن کنیم تا بلکه گوشه ای از ظلمت اخراجی ها را از بین ببریم.

رشید پور، متن مذکور را تکذیب کرده است.
نظرات بینندگان