arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۵۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۹ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۰

میرباقری: تكليف صحنه‌هاي مربوط به حضرت ابوالفضل(ع) هنوز مشخص نشده

كارگردان مجموعه تلويزيوني «مختارنامه» گفت: تكليف صحنه‌هاي مربوط به حضرت ابوالفضل(ع) هنوز مشخص نشده و اميدوارم راه‌حلي بيابيم تا اين قسمت‌ها به نمايش درآيند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
كارگردان مجموعه تلويزيوني «مختارنامه» گفت: تكليف صحنه‌هاي مربوط به حضرت ابوالفضل(ع) هنوز مشخص نشده و اميدوارم راه‌حلي بيابيم تا اين قسمت‌ها به نمايش درآيند.

به گزارش فارس، «داوود ميرباقري» كارگردان مجموعه تلويزيوني «مختارنامه» كه در برنامه صندلي داغ حضور يافته بود، ضمن توضيح درباره روند ساخت و تدوين اين سريال گفت: نسبت به پخش اين سريال از تلويزيون رضايت دارم، در كارهاي قبلي برخي موارد بدون اين كه من خبر داشته باشم صحنه‌هايي حذف مي‌شد اما با توافقي كه سر مختارنامه صورت گرفت، قرار شد اعمال تغييرات با نظر ما اعمال شود.

وي همچنين درباره سرنوشت صحنه‌هاي مربوط به حضرت ابوالفضل(ع) اظهارداشت: اين صحنه ها كه 11 دقيقه زمان دارد، هنوز بلاتكليف هستند.اين صحنه‌ها از رفتن حضرت به علقمه تا زماني كه مشك از دهان مباركشان مي‌افتد، اختصاص دارد و به طور كامل فيلمبرداري شده است.

ميرباقري تصريح كرد: اين بخش‌ها قرار بود در قسمت 21 سريال به نمايش درآيد كه اين اتفاق نيفتاد و مشكل حل نشد و اميدوارم راه‌حلي براي نمايش اين بخش‌ها پيدا شود. البته گفتند روي چهره اين حضرت نور بياندازيم اما من به دليل اعتقادي كه به كاري كه انجام مي‌دهم دارم، اين مساله را نپذيرفتم و با ذائقه هنري‌ام جور درنمي‌آيد.

كارگردان سريال تاريخي امام علي(ع) افزود: اميدوارم در روزهاي آتي شاهد پيدا كردن راه حلي براي اين مشكل باشيم. البته حذف اين صحنه‌ها لطمه‌اي به داستان مختار ايجاد نمي‌كند. ما در چند بخش در سريال به حوادث كربلا پرداختيم كه نقطه اوج آن مربوط به حضرت ابوالفضل(ع) است و حيف است كه اين صحنه‌ها حذف شوند.

وي در ادامه گفت: اين بخش‌ها، اتفاقا بخش‌هايي هستند كه از ابتدا در فيلمنامه نوشته شده بودند و حتي جزئيات آنها نيز مشخص شده بود. ما همواره دنبال فرصتي هستيم تا چنين اسطوره‌هايي را به جوانانمان نشان بدهيم، حال كه اين فرصت به دست آمده چرا بايد آن را از دست بدهيم؟

ميرباقري همچنين توضيح داد: صحنه‌هاي مربوط به حضرت ابوالفضل(ع) براي آقاي ضرغامي و تعدادي از نمايندگان مجلس به نمايش درآمده و حتي او با ديدن صحنه‌ها گريه كرد. همه گريه كردند و گفتند صحنه‌ها خوب شده است.

وي در پايان گفت: من هنوز به نمايش اين صحنه‌ها نااميد نيستم و اميدوارم با يافتن راه‌حلي اين بخش‌ها در قسمت‌هاي بعدي سريال گنجانده شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن بقایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
0
0
خدا شاهده اگه صحنه های حضرت ابوالفضل بخش نشه ضلم بزرگی به کارگرذان شده من که یه بینندهام دارم حرص و جوش میخورم چه برسه کارگردانش که مدتها زحمت کشیده.من خودم طرود رفتم و از نزدیک دیدم واقعا کم لطفی میشه .
نظرات بینندگان