arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴

ارسال جریمه تخلف رانندگی به منزل رانندگان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق پایتخت گفت: با افتتاح و راه اندازی مرکز مانیتورینگ شهرداری ورامین، جریمه تخلف رانندگی به منزل رانندگان ورامینی ارسال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر چهارشنبه سرهنگ علیرضا همیانی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران در همایش نمونه های ترافیکی با اشاره به کاهش آمار تصادفات در شرق استان تهران اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی فعالیت های متعددی برای کاهش آمار تصادفات پیش بینی و اجرایی کرده است.
 
وی افزود: خوشبختانه با فرهگسازی صورت گرفته و همکاری مردم و شهروندان شرق استان تهران شاهد کاهش آمار تصادفات هستیم به طوری که پلیس راهور شرق استان تهران در این زمینه در سه ماهه نخست سال جاری رتبه نخست را در کشور کسب کرد.
 
همیانی ادامه داد: بیشتر تصادفات رخ داده در شرق استان تهران به دلیل سبقت و سرعت غیرمجاز است که خطرات فراوانی برای شهروندان و رانندگان به وجود می آورد و باید رانندگان به این موضوع دقت کنند.
 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران با اشاره به راه اندازی مرکز مانیتورینگ شهرداری ورامین گفت: مرکز مانیتورینگ شهرداری ورامین با صرف هزینه های بالا به بهره برداری رسید که نقش مهمی در نظارت بر عبور و مرور در ورامین ایفا می کند.
 
وی گفت: با افتتاح و راه اندازی مرکز مانیتورینگ شهرداری ورامین، جریمه تخلف رانندگی به منزل رانندگان ورامینی ارسال می شود.
برچسب ها: پلیس ، جریمه
نظرات بینندگان