arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۰

شکايت استقلال از جباري به کميته انضباطي

باشگاه استقلال تهران که در روزهاي پاياني سال 89 با جريمه اي 35 ميليون توماني به هافبک اخراجي خود اجازه بازگشت به تمرينات اين تيم را دادند پس از مصاحبه وي بعد از بازي با پاختاکور از مجتبي جباري به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه استقلال تهران که در روزهاي پاياني سال 89 با جريمه اي 35 ميليون توماني به هافبک اخراجي خود اجازه بازگشت به تمرينات اين تيم را دادند پس از مصاحبه وي بعد از بازي با پاختاکور از مجتبي جباري به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت کردند.
مجتبي جباري بازيکن ناراضي تيم فوتبال استقلال که پس از اخراجش براي دقايقي مقابل تيم فوتبال پاختاکور ازبکستان به ميدان رفت، پس از اتمام اين بازي در گفتگو با خبرنگاران بار ديگر بر صحت گفتارش درباره شرايط داخلي تيم فوتبال استقلال تاکيد و اعلام کرد هرگز از طرح اين جملات پشيمان نخواهد شد حتي اگر به قيمت حذفش از باشگاه استقلال تمام شود.
نکته قابل توجه در اين بازي تشويق جباري از سوي هواداران باشگاه استقلال بود، او که در دقايق پاياني بازي به ميدان آمد با تشويق هواداران رو به رو شد تا مطمئن شود جايگاه خود را نزد هواداران از دست نداده است از اين رو ترغيب شد تا بار ديگر مواضع خود را تکرار کند تا نشان دهد از مواضع انتقادي خود عقب نشيني نکرده است.
برخي اخبار غير رسمي حکايت از اين دارد که در مجموعه استقلال يک عده معتقدند جباري بايد از استقلال اخراج شود تا براي اين تيم حاشيه سازي نکند اما در برابر اين افراد عده ديگري هم هستند که معتقدند نبايد برخورد چکشي با بازيکن ناراضي تيم صورت گيرد، بلکه بايد وي را متقاعد کرد که مسائل مديريتي را در چارچوب مسائل داخلي مطرح و از بازگو کردن آنها در رسانه ها صرفنظر کرد تا براي تيم حاشيه درست نشود.
گفته مي شود علي فتح ا... زاده سرپرست موقت باشگاه استقلال متمايل به جريان دوم است اما به دليل اين که فعلا استقلال روي نوار پيروزي است و نتايج خوبي را به دست مي آورد مجبور است در برابر طيف مخالف جباري سکوت کند تا به اين شکل نه جباري را از دست بدهد نه کادر فني استقلال را از خود رنجيده خاطر کند اما گويا فتح ا... زاده بايد در اين مقطع يکي از اين دو جريان را انتخاب کند چون از شواهد و قراين موجود پيداست که هيچ يک از طرفين اين درگيري حاضر نيستند از مواضع خود عقب نشيني کنند.
علي فتح ا... زاده سرپرست باشگاه استقلال در اين خصوص گفت: با توجه به صحبت هاي مطرح شده از سوي جباري اين بار سعي مي کنيم جور ديگري به قضايا نگاه کنيم. بايد به يک بازيکن ثابت شود که برخي مسائل به بازيکنان ربطي ندارد و وقتي باشگاه اين را مي گويد و گوش نمي دهد بايد از طريق فدراسيون فوتبال هم اين مساله به بازيکن تاکيد شود. به همين دليل از جباري به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت مي کنيم.
البته در اين بين يک نکته هم قابل توجه است که پرويز مظلومي با وجود تمام دلخوري هاي فراوانش از مجتبي جباري به توانايي هاي فني وي هم اعتقاد دارد و معتقد است وي مي تواند در مقاطعي به کمک استقلال بيايد بر همين اساس در شرايط کنوني برسردوراهي قرار گرفته که با او چه کند، وي را بازهم در جمع شاگردانش قرار دهد يا به سخنان مشاورانش توجه کند و براي هميشه قيد او را بزند.
نظرات بینندگان