arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴

زمان قطعی تصمیم گیری درباره کواچ اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: این فدراسیون هفته آینده درباره ادامه همکاری با اسلوبودان کوآچ، سرمربی تیم ملی والیبال کشور تصمیم گیری می کند

 محمدرضا داورزنی روز سه شنبه در سمنان به خبرنگاران افزود: با جمع بندی مسائل مختلف، هفته آینده با بررسی برنامه های کوآچ و شنیدن توضیحات وی درباره عملکرد تیم ملی، درباره ماندن یا تغییر در کادر مربیگری تیم ملی تصمیم گیری می کنیم .

وی با رد وجود بازیکن سالاری در تیم ملی والیبال، گفت: این سرمربی است که باید با قدرت فرماندهی و شیوه رهبری، تیم را مدیریت کند و بازکنان تیم ملی نیز در خدمت کادر فنی هستند.
وی تصریح کرد: والیبالیست های تیم ملی ایران به خوبی می دانند، امسال تنها فرصت آنها برای شرکت در المپیک است و چهار سال دیگر، به خاطر شرایط سنی چنین شانسی نخواهند داشت .

داورزنی گفت: 11 بازی تیم ملی ایران در ژاپن طراوت و جنگندگی لازم را نداشت و این نگران کننده بود، بنابراین جلسه های متعددی تشکیل شد و درباره همه موارد تیم ملی بحث کردیم .

وی افزود: از طرفی، حدود 50 روز پس از پایان مسابقات لیگ، فرصت داریم که خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک آماده کنیم و انتظار مردم از والیبال بالا رفته است و می خواهند خاطره سال 2012 که فقط با یک امتیاز از راهیابی به المپیک بازماندیم، تکرار نشود .

رئیس فدراسیون والیبال همچنین با اشاره به آغاز لیگ برتر والیبال از فردا گفت: لیگ برتر سال گذشته در دو گروه و با شرکت 14 تیم برگزار می شد، اما امسال با نظر شورای لیگ، این بازی ها با شرکت 12 تیم و در یک گروه برگزار می شود .

داورزنی با بیان اینکه لیگ برتر والیبال تا 25 اسفند به پایان می رسد، گفت: بازیکنان مستعد این دوره، در دو مقطع پس از بازی های مقدماتی و پس از پایان لیگ، به اردوی تیم ملی دعوت می شوند .

وی ادامه داد: در مرحله اول، بازیکنان مستعد هشت تیم حذف شده در مرحله مقدماتی و در مرحله دوم که پنجم فروردین برگزار می شود، بازیکنان چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی، به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت می شوند

نظرات بینندگان