arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۱۸۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴

یازده مرد آبی پوش احتمالی برای شهرآورد فردا

دومین تردید بزرگ استقلال برای این مسابقه در نوک حمله است. جایی که مشخص نیست سجاد بازی می‌کند یا پروپئپچ. البته که احتمال حضور سجاد شهباززاده با توجه به تجربه‌ش در دربی بسیار بیشتر است. او چند هفته ای است که گل نزده و انگیزه زیادی برای گلزنی دارد. او که تجربه گلزنی به پرسپولیس را هم دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ترکیب استقلال برای دربی، از رقیب سرخ‌پوشش علامت سوال‌های کمتری دارد. تیم صدرنشین اجتمالا به ترکیب برنده برابر سپاهان دست خواهد زد و مربی این تیم شرایط دربی را لحاظ خواهد کرد.

رحمتی

میثم مجیدی - حاج‌محمدی (مگویان) - حنیف عمران زاده - میلاد فخرالدینی

روزبه چشمی - امید ابراهیمی

یعقوب کریمی ــــــــــــــــــــــــــــــــ خسرو حیدری

جابر انصاری

سجاد شهباززاده

مهدی رحمتی؛ هر اتفاقی رخ بدهد و هر بازیکنی که جابه جا شود، جای کاپیتان اول آبی‌ها در ترکیب این تیم ثابت است و او پیش از دیگران پای به زمین سبز آزادی خواهد گذاشت. کاپیتانی که دورانی خوش در دربی داشت. اولین و  دربی اش پیش را با شکست پشت سر گذاشته، اما بعد از آن  یک امپراطوری به راه انداخته بود و از رکورد داران کلین‌شیت دربی شده بود. او دو دربی فصل گذشته را نبود و استقلال هر 2 را باخت.

میثم مجیدی از ابتدای فصل یکی از بازیکنان بی رقیب استقلال در دفاع چپ بوده است. او باید مقابل حملات رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده مقاومت کند و پستش یکی از حساس‌ترین پست‌های استقلال در دربی فردا است.

امین حاج محمدی یا هرائر مگویان؟ یکی از پرسش‌های اساسی در مورد زوج حنیف عمران زاده است. همانطور که در آنالیز برنامه 90 هم مشاهده کردید این نقطه از بازی استقلال یکی از پاشنه‌های آشیل این تیم است و دقیقا روی نقطه قوت پرسپولیس منطبق شده است. باید دید مظلومی برای پوشش این ضعف و جلوگیری از استفاده پرسپولیسی‌ها از آن چه راه‌کاری اندیشیده است.

میلاد فخرالدینی هم مانند میثم مجیدی در سمت راست، تقریبا بدون رقیب است و در اکثر بازی‌ها حاضر بوده است. او به نسبت دیگر گوش چپ استقلال کار ساد‌ه‌تری دارد و باید تنها از امید عالیشاه محافظت کند و هر کس در دفاع چپ تیم رقیب باشد نمی‌تواند آزاری برای او به حساب بیاید.

امید ابراهیمی و روزبه چشمی، یکی از جذاب‌ترین نبردهای میانه میدان لیگ را خواهند داشت. امید ابراهیمی  یکی از وزنه‌های استقلال در این فصل بوده و چشم امید خیلی از ْآبی‌ها، به ابراهیمی است.  امید به همراه روزبه وظیفه این را دارد که نبض میانه میدان را از  احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا بگیرند. روزبه چشمی اولین دربی خود را می‌بیند و امید بسیار با تجربه تر است.

خسرو حیدری، بازیکنی که تردیدهایی در مورد حضورش در دربی وجود داشت، به طور قطع به این بازی می‌رسد و جبهه هجومی سمت راست استقلالی‌ها را تضمین خواهد کرد. خسرو از کلیدی ترین بازیکنان استقلال است و احتمالا روی عدم تجربه انصاری حساب باز خواهد کرد. حیدری یکی از نیروهای محرکه استقلال در فاز حمله است. خسرو در کنار مهدی رحمتی از قدیمی‌های این دربی هستند.

یعقوب کریمی هم گزینه اصلی پرویز مظلومی در سمت چپ است. درخشش فوق‌العاده یعقوب در سمت چپ در دیدار برابر سپاهان کارش را برای حضور ثابت در بازی جمعه راحت تر کرده است. یعقوب از آن دست جوان‌هایی است این فصل هم برای استقلال خوش درخشیده است.

جابر انصاری در نبود کرار کار خیلی سختی برای فیکس شدن ندارد. او پست هافبک نفوذی را در این بازی هم مال خود خواهد داشت و باید دید می‌تواند مانند بازی گذشته خوش بدرخشد یا خیر. انصاری در این مسابقه کار سختی برای ثابت کردن خودش به کادر فنی دارد.

دومین تردید بزرگ  استقلال برای این مسابقه در نوک حمله است. جایی که مشخص نیست سجاد بازی می‌کند یا پروپئپچ. البته که احتمال حضور سجاد شهباززاده با توجه به تجربه‌ش در دربی بسیار بیشتر است. او  چند هفته ای است که گل نزده و انگیزه زیادی برای گلزنی دارد. او که تجربه گلزنی به پرسپولیس را هم دارد.

البته اگر کار مظلومی گره بخورد، پروپئیچ می‌تواند جانشین خوبی برای یکی از هافبک‌ها و اضافه شدن به خط حمله باشد. آرش برهانی هم به عنوان آقای گل تاریخ استقلال و یک مهره که به عنوان  جانشین عالی است می‌تواند وارد زمین شود.

نظرات بینندگان