arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰

احمدی نژاد: با طرح هدفمندی یارانه ها تا 100 سال آينده حق مردم در جيبشان قرار می گیرد

رييس‌جمهور تصريح كرد: اين بار هم ملت‌هاي منطقه با بيداري و وحدت و ايمان، توطئه‌ها را خنثي خواهند كرد و مردم خاورميانه و شمال آفريقا از شر مستكبران نجات خواهند يافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس‌جمهور تصريح كرد: اين بار هم ملت‌هاي منطقه با بيداري و وحدت و ايمان، توطئه‌ها را خنثي خواهند كرد و مردم خاورميانه و شمال آفريقا از شر مستكبران نجات خواهند يافت.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایسنا، محمود احمدي‌نژاد در جمع مردم كردستان در ورزشگاه استقلال گفت: مردم كردستان در طول تاريخ در راه صيانت و پاسداري از مرزهاي استقلال، عزت، فرهنگ و تمدن اين سرزمين فداكاري‌هاي بسياري كرده‌اند. ايمان اين مردم به زلالي چشمه‌ساران اين ديار است. قلب‌هاي اين مردم پر از عطوفت و مهرباني و نماد مهرباني و عطوفت كل مردم ايران است. سادگي و صميميت مردم اين سرزمين الگويي براي ساير مردم است. اين ديار، ديار فداكاري، ايستادگي و تلاش بي‌وقفه براي اعتلاي ايران و عظمت ملت ماست.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر درس‌آموزي از مكتب پيامبر، يكي از درس‌هاي مكتب پيامبر را عدالت‌طلبي خواند و گفت: عدالت باعث شكوفايي استعدادهاي الهي انسان است و خدا به پيامبر ماموريت داد تا روشنگري كند و انسان را بسازد تا مردم به عدالت قيام كنند. ماموريت همگان برپايي عدالت است كه با عدالت جامعه انساني زنده مي‌شود.

رييس‌جمهور يكي ديگر از درس‌هاي مكتب پيامبر را مبارزه با ظالم عنوان كرد و گفت: پيامبر همه عمر خود را در دفاع از مظلومين و محرومين و مبارزه با ظالمان گذراند. او ايستاد و از مردم دفاع كرد. اصلا اسلام را آورد تا كسي تسليم ظلم و زياده‌خواهي‌ها نشود.

احمدي‌نژاد گفت: پيامبر از ما خواست تا جامعه‌ نمونه را برپا كنيم و براي ديگران الگو شويم و ما خدا را سپاسگزاريم كه مردم كردستان، عاشق و رهرو و پيرو صديق پيامبر اسلام هستند. مردم كردستان پرچمدار توحيد، عدالت، مبارزه با ظلم و تلاش براي ساختن جامعه الگو و علم‌آموزي و محبت و رأفت هستند. دل‌هاي رئوف و انديشه‌هاي پاك و عشق اين مردم به پيامبر زبانزد خاص و عام است.

وي گفت: راه امروز ما راه پيامبران و تنها راه نجات بشر، تأسي به پيامبر و اهل بيت اوست. همه‌ مشكلات بشريت به خاطر دوري از تعليمات پيامبران است.

رييس‌جمهور گفت: صفي در آن سوي عالم تشكيل شده است و كساني كه اعتقادي به پيامبر و آرمان‌هاي الهي ندارند و دل‌هايشان خالي از محبت به ديگران است اين صف را تشكيل مي‌دهند. آنها به عناصري شيطاني و خودخواه مبدل شده‌اند. اين عده تلاش مي‌كنند كه خودپرستي را به جاي خداپرستي، ظلم و تبعيض را به جاي دوستي و محبت و جهل و ناداني را به جاي دانايي و پيشرفت قرار دهند. تلاش مي‌كنند تا حمايت از مظلومان را به حمايت از ظالم‌ها مبدل كنند و درنده‌خويي را به جاي انسانيت قرار دهند.

احمدي‌نژاد ادامه داد: اين افراد در دوره‌اي با زور سرنيزه و توپ و تانك، ملت‌هاي منطقه را سركوب مي‌كردند تا بتوانند موج بيداري ملت‌ها را سركوب كنند اما شكست خوردند و امروز با زور سرنيزه و فريبكاري مي‌خواهند بين ملت‌ها و دولت‌ها درگيري درست كنند و بين گروه‌هاي مختلف مردم تفرقه درست كرده و اقوام و گروه‌ها و گرايش‌ها را با هم درگير كنند.

احمدي‌نژاد افزود: در سال‌هاي اخير ملت‌هاي منطقه فهميدند كه دشمن اصلي‌شان آمريكا و رژيم صهيونيستي است. به همين دليل مستكبران تلاش مي‌كنند و با دغل‌كاري مي‌خواهند مطالبه به‌حق مردم كه همان عزت‌يابي و حق حاكميت بر سرنوشتشان است را منحرف كنند و اراده ملت‌ها را در مبارزه با آمريكا و رژيم صهيونيستي در هم بشكنند اما بايد بدانند كه ملت‌ها امروز بيدار شده‌اند و ملت ما هم بيدار است و اين بار هم ملت‌هاي منطقه با بيداري و وحدت و ايمان، توطئه‌ها را خنثي خواهند كرد و مردم خاورميانه و شمال آفريقا از شر مستكبران نجات خواهند يافت.

وي تصريح كرد: مي‌گويند مي‌خواهند خاورميانه بزرگ را تحت اراده و سلطه‌ آمريكا برپا كنند اما بايد بدانند كه خاورميانه بزرگ و جديد برپا خواهد شد، اما بدون حضور آمريكا و بدون وجود رژيم منحوس صهيونيستي.

رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود گفت: امروز همه‌ ملت‌ها بيدارند و به دنبال پاكي و عدالت و برادري و وحدت هستند و ترفندهاي دشمنان نيز راه به جايي نخواهد برد. كساني كه ملت‌ها را غارت مي‌كردند امروز به دنبال يك فريب جديد هستند. آنها سال‌ها به مردم ما فشار مي‌آوردند كه عقب‌نشيني كنيد اما ايستادگي ملت ما باعث شد كه طراحي‌هاي آنها شكست بخورد و من مطمئن هستم كه دست پرقدرت ملت‌ها و ملت ايران و مردم عزيز كردستان آن‌چنان بر دهان آنها خواهد كوبيد كه راه برگشت به خانه‌هايشان را گم كنند.

احمدي‌نژاد گفت: من به همه ملت‌ها اعلام مي‌كنم كه استوار و متحد و يكدل باشيد كه مستكبران رفتني‌اند و آن‌چه مي‌ماند اراده‌ ملت‌ها و انديشه‌هاي انساني است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، رييس‌جمهور كشورمان در ادامه‌ي سخنان خود در جمع مردم سنندج، با تاكيد بر ساختن ايران گفت: امروز وظيفه‌ي همه‌ي ما ساختن ايران است. مردم عزيز كردستان صدها و هزاران سال با عشق زلال به ايران ايستاده‌اند و تلاش كرده‌اند و سختي‌ها را تحمل كرده‌اند و امروز هم در صحنه‌اند و همه‌ي امكانات و شرايط براي ساختن ايران فراهم است. همه جاي ايران بايد ساخته شود و بايد دست به دست هم دهيم و با كار و تلاش و همدلي و سختكوشي كردستان را الگو و نمونه براي همه‌ي ملت‌هاي عالم كنيم.

احمدي‌نژاد در ادامه گفت: بودجه‌هاي عمراني در قانون 5/2 برابر افزايش يافته است. سرعت كارهاي عمراني اضافه شود و زيرساخت‌ها هرچه بيشتر ساخته شود. من به معاون اول و معاون برنامه‌ريزي خود اعلام مي‌كنم كه اگر بودجه‌هاي عمراني كشور 5/2 برابر افزايش يافته است، بودجه‌ي استان كردستان بايد 5/3 برابر افزايش يابد. كردستان همه‌ي ظرفيت‌ها را براي عمران و آباداني در اختيار دارد و بايد آماده شود تا چون نگيني بر قلب غرب ايران بدرخشد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به مساله مسكن اشاره كرد و گفت: تلاش داريم به گونه‌اي جلو برويم كه وضعيت مسكن امسال و سال آينده به نقطه‌ي مطلوب برسد تا در پايان سال 91 براي جوانان ايراني دغدغه‌اي به نام مسكن وجود نداشته باشد.

رييس‌جمهور به مساله اشتغال نيز اشاره و تصريح كرد: در سال گذشته 25 هزار شغل در اين استان ساخته شد و ما تلاش داريم در سال 90، 56 هزار شغل براي جوانان فراهم شود و اميدوارم در پايان امسال و اواسط سال 91 مشكل بيكاري از ايران و كردستان ريشه‌كن شود.

احمدي‌نژاد به كشاورزي در استان كردستان نيز اشاره و گفت: بودجه‌هاي خوبي براي تامين آب و شبكه‌هاي آبياري پيش‌بيني شده است و ما در بخش صنعت تلاش داريم 2 هزار و 700 ميليارد تومان در اين استان سرمايه‌گذاري شود.

وي هم‌چنين وعده‌ي ايجاد يك منطقه‌ي تجاري ـ صنعتي بين ايران و عراق را در اين استان داد و اعلام كرد كه براي تكميل پروژه‌ي راه‌آهن اين استان 280 ميليارد تومان اعتبار تخصيص داده شده است.

رييس‌جمهور اعلام كرد كه براي اصلاح روش‌هاي آبياري، دولت تسهيلات و يارانه‌هاي خوبي بدون محدوديت تعداد براي كشاورزان استان در نظر گرفته است.

احمدي‌نژاد همچنين به هدفمندي يارانه‌ها نيز اشاره و عنوان كرد : اين طرح در گام اول با موفقيت پيش رفت. طرح هدفمندي يارانه‌ها در جهت عدالت است و اين‌كه حق هركسي در جيب خودش قرار گيرد. گام اول با موفقيت اجرا شد. البته به خاطر سردسير بودن يا گرمسير بودن در برخي مناطق، مشكلاتي ايجاد شده است كه حل مي‌شود. اين طرح مخالفاني دارد؛ از جمله دشمنان اين ملت با اين طرح مخالفند و با حرف‌هاي دروغ و شايعه‌ها مي‌خواهند اراده‌ي مردم را در اجراي اين طرح سست كنند، اما با حمايت شما اين طرح طوري پايه‌ريزي شده است كه تا 100 سال آينده حق مردم در جيبشان باشد و هيچ قدرتي نتواند اين حق را از مردم سلب كند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
0
6
عزیزم 100 سال دیگه نه من و نه تو زنده ایم که ببینیم !
نظرات بینندگان