arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴

کریستیانو رونالدو در اندیشه جبران مافات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیدار مقابل ختافه می تواند یکی از آن دیدارهایی باشد که رونالدو به واسطه آن بتواند متوسط گلزنی خود برای رئال در لالیگا را که در فصل جاری با افت مواجه شده به شرایط قبل بازگرداند.

رونالدو در فصل جاری آن فروغ همیشگی را در ترکیب رئال مادرید نداشته که شاید دلیل اصلی آن، افت کلی در رئال به واسطه تاکتیک های متفاوت رافا بنیتس به نسبت دوران کارلو آنچلوتی باشد. رونالدو در همه رقابت ها تاکنون متوسط 1.03 گل در هر بازی را برای رئال به ثبت رسانده که این آمار در لالیگا به 1.1 می رسد.

فوق ستاره پرتغالی در این فصل در 18 بازی موفق به زدن 16 گل شده که برای او آمار چندان خوبی محسوب نمی شود. عادت داشتیم که رونالدو متوسط گلزنی اش در هر فصل بیش از یک گل در هر مسابقه باشد. این آمار در بازی های لالیگا به عدد شگفت انگیز 0.69 گل در هر بازی می رسد(9 گل در 13 مسابقه) که برای رونالدو آمار ضعیفی محسوب می شود و او را در جدول گلزنان پایین تر از نیمار و سوارز قرار داده است.

امروز از ساعت 18.30، رئال در خانه میزبان ختافه است. رونالدو تاکنون 18 گل به ختافه زده که آخرینشان سه گلی بود که 6 ماه قبل او در برنابئو در برتری 7-3 رئال وارد دروازه این تیم کرد.باید دید امشب رونالدو می تواند با یک هت تریک دیگر، وضعیت متوسط گلزنی خود برای رئال را بهبود ببخشد و خود را به نیمار در جدول گلزنان نزدیک کند یا خیر؟
نظرات بینندگان