arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۴

تکذیب سخنان قالیباف در دیدار با سید حسن خمینی/ این سخنان آنقدری سخیف است که قطعاً قالیباف نیز آن را تایید نمی کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روز گذشته خبری به نقل از منابع آگاه منتشر شد که در آن ادعا شده بود «قالیباف به ملاقات آیت الله سید حسن خمینی رفته و به ایشان در مورد «بازی سیاسی بقیه» سخن گفته که یادگار امام نیز پاسخ داده «مستقل آمده ام و حواسم هست»!

خبرنگار «انتخاب» اما این خبر را با یکی از نزدیکان بیت امام (ره) مطرح کرد که او گفت:  این خبری که منتشر شده به نقل از حاج حسن آقا که فرموده اند «من مستقل آمده ام»، امری بدیهی است و رسماً هم از سوی ایشان اعلام شده است ؛ ضمن اینکه شان و جایگاه ایشان و نسبت ایشان با حضرت امام (ره) نیز ایجاب می کند که از مشی و مرام امام پیروی کرده و همین رو بگویند.

وی افزود: ضمن اینکه حاج حسن آقا عالمی روشن و اگاه به مسائل روز هستند و طبیعیست که آنچنان که در این خبر ادعا شده «حواسشان هست» به اتفاقات و مسائل مختلف.

او در عین حال افزود: ولی این ادعا که آقای قالیباف گفته باشد «وارد بازی های سیاسی بقیه نشوید» متاسفانه آنقدری سخیف است که بعید می دانم حتی خود  آقای قالیباف آن را نقل یا تایید کند، چون ایشان هم جایگاه خود را می دانند و هم نسبت به شان حاج سید حسن آقا آگاهی کامل دارند.

این منبع مطلع اضافه کرد: اساساً چنین دیالوگ ادعایی میان این دو بزرگوار وجود نداشته و اساساً تکذیب می شود .

وی در پایان گفت: به نظر می رسد انتشار این قبیل خبرها، حاکی از القائات و شبهه سازی های جریان های سیاسی در ایام رقابت های انتخاباتی باشد ، اما چون نمی تونند از راههای صحیح رقابت منطقی و اصولی  داشته باشند چنین اخباری را مستمسک قرار می دهند تا به زعم خود تاثیر خود را بر افکار عمومی بگذارند.
نظرات بینندگان