arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۴

تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی نقشه دشمن برای ربایش هواپیماهای ایران را ناکام گذاشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی نقشه دشمن برای ربایش هواپیماهای ایران را ناکام گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردارعلی رزمجو ظهر امروز در همایش بزرگداشت سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی در بوشهربا بیان اینکه فرمان جامع و قاطع امام خمینی (ره) در پنجم دی ماه سال 63 برای تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی نقشه دشمن برای ربایش هواپیماهای ایران را ناکام گذاشت اظهار داشت: امام(ره) با درک مناسب خود از اینکه قدرت‌های استکبار جهانی هیچ وقت از دشمنی با ایران دست برنمی‌دارند بخوبی تشخیص دادند که باید سپاه حفاظت هواپیمایی در کشور تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی نقشه دشمن برای ربایش هواپیماهای ایران را ناکام گذاشته است تصریح کرد: سپاه پاسداران با انجام ماموریت‌های محوله مانع از دستیابی استکبار جهانی به اهداف خود شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه هر روز بر اقتدار سپاه پاسداران افزوده‌تر می‌شود گفت: سپاه پاسداران با رشادت‌ها و ایثاری‌گری‌های افرادی جان برکف سبب ناکام شدن ترفندهای دشمنان شده و این در حالی است که هرروز بر اقتدار و قدرت سپاه افزوده می‌شود.

رزمجو با اشاره به نقش مهم و موثر سپاه در خنثی کردن هواپیما ربایی در ایران اسلامی گفت: سپاه پاسداران در نقش برآب کردن توطئه‌ها و نقشه‌های ضد انقلاب داخلی و خارجی برای ربایش هواپیماهای ایرانی نقش تاثیرگذاری داشته است به‌گونه‌ای که اینک امنیت پرواز در حد بالایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی از دشمن شناخت عمیق دارند افزود: سپاه حفاظت هواپیمایی با عمل انقلابی همراه با بصیرت، ولایت مداری و شناخت عمیق از طرح‌های دشمن آنچنان درسی به هواپیما ربایان آموختند که در طول تاریخ بی نظیر است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران اقتدار و قدرت سپاه پاسداران را سبب هراس دشمنان دانست و گفت: آمریکا و اسرائیل به سبب  هراس از اقتدار و قدرت بزرگ سپاه پاساران همواره سپاه را مورد هجمه‌های خود قرار می‌دهند.

نظرات بینندگان