arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۴

معاون سیاسی سپاه: به‌جای منافع‌حزبی، مسائل‌مردم موردتوجه‌قرارگیرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی باید در مجلس آتی حضور یابند که به دنبال دعواهای سیاسی و منافع حزبی و گروهی نبوده و دغدغه اصلی آنها مردم و مسائل مردم باشد.

به گزارش مهر، سردار رسول سنایی راد، عصر شنبه در در گردهمایی سیاسی حوزه بسیج کارگران اراک اظهار داشت: امروز کشور برای گذر از بحران ها و مشکلات مردم نیازمند افراد شجاع، کاردان و متعهد در خدمت مردم و کسانی است که در خط رهبری باشند.

وی ادامه داد: با این شاخص ها هم می توان از مطالبات به حق مردم دفاع کرد و هم نظام را آن طور که در شان آن است به جهانیان معرفی کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مردم خادمان خود را به خوبی تشخیص می دهند و در موقع انتخابات نیاز به ریخت و پاش و صرف هزینه های سنگین نیست.

سنایی راد افزود: مردم بی گمان می پرسند این همه هزینه سنگین از کجا آمده و در نهایت چگونه این هزینه ها تامین شود و هزاران سوال بی جواب دیگر در ذهن مردم شکل می گیرد که نتیجه خوبی به همراه ندارد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: متاسفانه شاهد کلید خوردن تبلیغات زودهنگام به شکل های مختلف در بین کاندیداها هستیم که صحیح نیست و برخی با تکیه بر دیگران و شخصیت ها می خواهند مردم را دچار سردرگمی کنند که این حرکت خطرناک است.

سنایی راد خاطرنشان کرد: متاسفانه در دعواهای سیاسی و حزبی نمایندگان فراموش می کنند برای چه کاری انتخاب شده اند و در حقیقت آنچه به دست فراموشی سپرده می شود مردم هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد فتنه ۸۸ با اشاره به اینکه بازخوانی فتنه ۸۸ برای پند گرفتن بسیار مفید است، افزود: باید بدانیم دشمنان چگونه برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران از هر گونه فرصت و غفلت مسئولان سوء استفاده می کنند تا با ایجاد شکاف در درون نظام رخنه کنند.

سنایی راد اضافه کرد: نباید به خاطر قدرت طلبی در حالی که سر سفره نظام هستیم چنین فضایی را ایجاد کنیم که اسرائیل، انگلیس و دیگر قدرت های مقابل نظام جمهوری اسلامی توطئه کرده و از اینگونه فتنه ها و حرکت ها حمایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: با تمام فضای مسمومی که در فتنه ۸۸ ایجاد شد مردم ایران هم نشان دادند به اصل نظام و ولایت معتقد و پایبند هستند و این ملت منافع خود را برای حفظ نظام و رهبری نادیده می گیرند.

در پایان این گردهمایی از سوی حاضران در همایش در مورد انتخابات و چگونگی شکل گیری فتنه ۸۸ و مسائل منطقه سوالاتی مطرح و از سوی سنایی راد به این سوالات پاسخ داده شد.

نظرات بینندگان