arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰

اطلاعیه روزنامه هفت صبح: این سایت جعلی است

هر چند انتشار روزنامه هفت صبح با سبک متعادل و فارغ از جهت گیری ها سیاسی خاص غلط بودن حاشیه سازی ها و پیش دآوری ها را نشان می دهد اما گویاعده ای که منافع سیاسی شان به هر دلیل با رویه روزنامه در تضاد است بر آن شدند که از طریق وب سایت جعلی شبیه به هفت صبح اخبار متناقصی را منتشر می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 روزنامه هفت صبح در اطلاعیه ای اعلام کرد:

هر چند انتشار روزنامه هفت صبح با سبک متعادل و فارغ از جهت گیری ها سیاسی خاص غلط بودن حاشیه سازی ها و پیش دآوری  ها را نشان می دهد اما گویاعده ای که منافع سیاسی شان به هر دلیل با رویه روزنامه در تضاد است بر آن شدند که از طریق وب سایت جعلی شبیه به هفت صبح اخبار متناقصی را منتشر می کنند.

که در فضای سیاسی کشور تعابیر مختلفی از آن استنباط می شود و متاسفانه رسانه های مکتوب و اینترنتی سهوا یا عمدا اخبار این سایت را به نقل از روزنامه هفت صبح اعلام می کنند.

برای دومین بار به صراحت اعلام می شود که فقط وب سایت اینترنتی روزنامه هفت صبح به نشانیwww.7sobh.com متعلق به روزنامه هفت صبح است.

ضمنا ما تمامی تلاش خود را از طریق مراجع قانونی برای برخورد با گردانندگان سایت جعلی و نیز رسانه هایی که به صورت عمد مطالب این سایت را به روزنامه هفت صبح منسوب کرده اند پیگیری خواهیم کرد.
نظرات بینندگان