arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
جريان انحرافی، عصر غيبت را پايان‌ يافته می داند؛

فدایی: جريان انحرافي مدعي است وقتي که مستقيم از ولي عصر دستور مي گيريد، چه نيازي به ولي فقيه‌ داريد؟

وي ادامه داد: مطالب ديگري نيز از جريان انحرافي و نفوذي ديده و شنيده شده که غيبيات و توسل به اجنه و شياطيني را مطرح مي کنند که در خور انسان مؤمن، شيعه، مقلد و مقيد به خط فقاهت نيست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماينده مردم تهران، ري،‌ شميرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: نفس ساده‌زيستي مطلوب است اما كامل نيست، نفس جهاد و كوشش و خدمت به مردم مطلوب است اما كامل نيست.ولايت‌پذيري در عصر غيبت، مهم‌ترين شاخصه شيعه است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، حسين فدايي ظهر دیروز جمعه در جمع اساتيد بسيجي دانشگاه‌هاي استان يزد در دانشگاه پيام‌نور با بيان اينكه ورود به مباحث سياسي ـ اجتماعي زماني، جامعيت دارد كه ارتباط آن با مسير تاريخي در گذشته و آينده نشان داده شود، اظهار داشت:

وي تصريح كرد: جريان و فردي كه خود را بي‌نياز از تقليد ولي‌امر و فقيه جامع‌الشرايط بداند، دچار فساد فكري خواهد شد.

فدايي تاكيد كرد: فصل مشترك هر جريان و هر فردي كه منحرف شده، اين است كه خود را بي‌نياز از فقها، اسلام و ولايت فقيه دانسته است.

فدايي خاطرنشان کرد: جريان انحرافی، عصر غيبت را پايان‌ يافته و عصر حاضر را عصر حضور مي‌شمارد و عصر حاضر را به عنوان عصر تبعيت از ولي فقيه و ولي امر مسلمين نمي‌شمارد.

جريان انحرافي مدعي است وقتي که مستقيم از ولي عصر دستور مي گيريد، چه نيازي به ولي فقيه‌ و ولي امر داريد؟ کسي که خود را اسلام‌شناس و بي نياز از ولي امر و فقيه‌ جامع‌الشرايط مي داند، منحرف است.

وي ادامه داد: مطالب ديگري نيز از جريان انحرافي و نفوذي ديده و شنيده شده که غيبيات و توسل به اجنه و شياطيني را مطرح مي کنند که در خور انسان مؤمن، شيعه، مقلد و مقيد به خط فقاهت نيست.

فدايي همچنين با اشاره به ساير ادله خود در حوزه سياسي نيز عنوان کرد: در حوزه سياسي يک نوع نگاه و نگرش تضادگرا يعني صفر و صد کردن عرصه اجتماعي و سياسي و سياه و سفيد کردن اين عرصه يعني هرکس که با ما نيست، پس برماست، وجود دارد که اين به معناي مطلق‌نگاري خود و خودمحوري است و چنين انساني در حقانيت خود شکل ندارد و ديگران را داراي اشکال مي داند و اين تفکري است که جريان‌هاي منحرف سياسي از ابتداي انقلاب اسلامي داشته‌اند.

وي خاطرنشان کرد: تضادگرايي و دسته‌بندي کردن به آرايشي در جامعه منتهي مي شود که در آن جامعه اشرافي و جامعه مستضعفان را در مقابل يکديگر قرار مي دهد و جامعه را به دو دسته تقسيم‌بندي مي کند.

وي همچنين يادآور شد: امروز جريان انحرافي به نادرستي مي‌گويد 4 تا 5 ميليون آراي يكي از نامزدهاي رياست جمهوري متعلق به متدينين و بقيه آرا را وي به ذات به دست آورده است.

فدايي ادامه داد: فکر و انديشه‌اي که اين تفکر را تئوريزه و تبليغ مي‌کند به ولايت فقيه اعتقادي ندارد و معتقد است اگر متدينان و رهبري و روحانيت از اين نامزد حمايت کردند، باعث ريزش آراي او شد اما به نظر من اگر برخي آدم‌هاي فاسد خود را به او نمي چسباندند، آراي او 4 تا 5 ميليون بيشتر مي‌شد.

وي همچنين گفت: جريان انحرافي يك جريان قدرت‌طلب است. زيرا در به کارگيري مسئوليت‌هايي که امانت الهي است و انسان‌هاي سالم و صالح بايد عهده‌دار آن باشند، هيچ ضابطه ارزش‌گرايي را قائل نيست و تنها مي‌خواهد اين افراد تابع باشند و تنها حفظ قدرت برايش از هر مسئله‌اي مهم‌تر است.

فدايي تصريح کرد: اين عقايد شيطاني است زيرا مجموعه آنچه مطرح شد در فضايي از توجيهات ديني، توجيهات غيبي، به کارگيري طلسم و تسخير اجنه و ... سامان پيدا مي‌کند.

وي ادامه داد: حرکات منحرف و شيطاني جريان انحرافي برگرفته از غيبيات و عرفان‌هاي کاذب و توسل به حضرت مهدي (عج) به شکل من‌ درآوردي و خودساخته و خود پرورش داده است و اين فکر عقبه اجتماعي ندارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
saeed
|
SWITZERLAND
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
0
1
عجججججججب
اقا دستتون درد نکنه
اقا شما ما رو خیلی روشن کردین عججججججب
نظرات بینندگان