arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
رسانه های خارجی تحلیل می کنند؛

احمدی نژاد کجاست؟ / مشایی، "ولادیمیر پوتین" ایران است

ایژین نیوز اینترنشنال نوشت: گزارش شده است که احمدی نژاد چند روزی است که در سر کارش حاضر نشده است. اخباری نیز منتشر شده مبنی بر اینکه احمدی نژاد در خانه اش در شرق تهران حضور دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایژین نیوز اینترنشنال نوشت: گزارش شده است که احمدی نژاد چند روزی است که در سر کارش حاضر نشده است.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از "ای ان ای"، اخباری نیز منتشر شده مبنی بر اینکه احمدی نژاد در خانه اش در شرق تهران حضور دارد.



همچنین فاکس نیوز به نقل از منابع خود  مدعی شد: اختلافات عمیق شده و وضعیت خیلی بد شده است بطوریکه رئیس جمهور ایران ، در سرکارش حاضر نشده و در جلسات دولتی نیز حضور نمی یابد.

تحلیلگران این رسانه ها معتفدند، عدم حضور احمدی نژاد در کاخ ریاست جمهوری باعث شده است که حتی برخی از طرفداران او گیج بشوند.

خیلی ها مشایی را مانند ولادیمیر پوتین می دانند که قدرت اصلی کرملین را در دست دارد. مشایی اظهارات جنجالی زیادی کرده است که شامل دوستی با مردم اسرائیل و .. می باشد.



گفتنی است، عدم حضور احمدی نژاد را که برخی سایت های حامی دولت از آن با عنوان "کسالت رییس جمهور" یاد می کنند، موجب طرح برخی شایعات شده است.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۱۱
ابوالفضل محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
27
4
سلام به همه شیعیان ودوستداران ولایت
بیایید برای رضای خدا وامام عصر عج وولیه فقیه مقداری فکر کنیم و ببینیم رضای ایشان در چیست و سیاست چه تودرتو است و با دیدن ظواهر امر قضاوت نکنیم مگر هرکه سیبیل داشت بابامه که هرکس حاظر نشد حتماً قهر کرده و ضد ولایت فقیه گیرم اینگونه باشه از این جریان کی نفع میبره فقط دشمن پس جلوی دشمن پس هیچگاه دشمن نباید اشک بچه های شیعه را ببیند هیچوقت هیچوقت هیچوقت فقط زمان دیدن آقا اونم اشک شوق که هر قطره اش یک کشور رو آتیش میزنه - برای سلامتی امام زمان عج ورهبر عزیز و دوستدارانش فقط یک صلوات
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
1
13
پس چرا وقتی اقای رفسنجانی چیزی نمیگفت میخواستید اعدامش کنید خالا به احمدی نژاد رسید میگید بیاید تهمت نزنیم............
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
0
7
حقيقتا هم خوب اسمي براي سايت انتخاب كرديد!!! انتخاب!!! بهتر نيست اسمشو به سايت سانسور تغيير ميدادين؟ مومن خدا 9 نظر غير قابل انتشار در مقابل 1 نظر قابل انتشار؟؟ اون يك نظر هم كه نظريه نيست بيانيه است !!چرا به عوض تحيل اين اخبار و در صورت عدم صحت با رد منطقي آن سعي در روشنگري نميكنيد؟ مگر نميدانيد در طي همه اين سالها هر آنچه را خواستيم لاپوشي كنيم از همه بد تر شده؟
مدیر پایگاه خواننده محترم " انتخاب " از انتشار نظراتی که در آن توهین به افراد درج شده است و همچنین نظراتی که بر خلاف شرع و قوانین حاکم بر رسانه های داخل کشور می باشد معذور است . لذا ضمن احترام به نظر حضرتعالی ، خواهشمند است ما را در بهتر عمل کردن به رسالتمان که همانا خبر رسانی صحیح و بدور از حب و بغض های سیاسی و جناحی می باشد یاری رسانید .
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
7
3
امیدوارم مشگلی پیش نیاد دولت ورهبری بکارشون برسند
نظرات بینندگان