arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۴

آمریکا ادعای کره شمالی را رد کرد

«جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه ادعای مقامات کره شمالی را مبنی بر آزمایش موفقیت آمیز یک بمب مینیاتوری هیدروژنی رد کرد و گفت که تحقیقات و بررسی های اولیه نشان داده است که این ادعاها بی اساس هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سخنگوی کاخ سفید گفت، تحلیل های اولیه در مورد ادعای کره شمالی مبنی بر آزمایش موفقیت آمیز یک بمب هیدروژنی را رد می کند و تغییری در ارزیابی های آمریکا در مورد توانمندی های این کشور ایجاد نکرده است.

به گزارش «انتخاب»؛ «جاش ارنست» سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه ادعای مقامات کره شمالی را مبنی بر آزمایش موفقیت آمیز یک بمب مینیاتوری هیدروژنی رد کرد و گفت که تحقیقات و بررسی های اولیه نشان داده است که این ادعاها بی اساس هستند.

وی اضافه کرد، در 24 ساعت گذشته هیچ مدرکی یا اطلاعاتی که موجب تغییر ارزیابی های آمریکا در مورد توانمندی های فن آوری و نظامی کره شمالی بشود بدست نیامده است.

سخنگوی اوباما در ادامه با اشاره به این که همه تحلیل ها و بررسی های مستقل در آمریکا و کشور های دیگر تا کنون دال بر نادرستی ادعای رهبران کره شمالی بوده گفت، کارشناسان آمریکایی همچنان به بررسی های لازم در مورد آزمایش اخیر هسته ای کره شمالی و توانمندی های این کشور در این زمینه ادامه خواهند دارد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان