arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

عصار تکذیب کرد

«شبکه ایران» گفتگویی با علیرضا عصار در مور انجام داده که عصار طی آن با رد این شایعات تاکید می کند؛ هیچ ارتباطی مابین وی و سینماگرانی که در ابتدای اختتامیه، سالن را ترک کرده‌اند، وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چندی پیش گزارش شده بود که علیرضا عصار که قرار بود قطعاتی را به صورت زنده  در اختتامیه  جشنوراه کیش اجرا کند، این کار را منوط به خروج مشایی کرده است.

«شبکه ایران» گفتگویی با علیرضا عصار در این مورد انجام داده که عصار طی آن با رد این شایعات تاکید می کند؛ هیچ ارتباطی مابین وی و سینماگرانی که در ابتدای اختتامیه، سالن را ترک کرده‌اند، وجود ندارد. 

این خواننده موسیقی پاپ اظهار داشت: «اینکه من در چه برنامه‌ای شرکت کنم و در چه برنامه‌ای شرکت نکنم به خودم ارتباط دارد یعنی این خودم هستم که تصمیم می‌گیرم چه کاری را انجام دهم و چه کاری را نه». 

وی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره کیش یک جریان کاملا فرهنگی بوده و هر کس که سعی در سیاسی نشان دادن آن دارد کاری عبث انجام داده، افزود: «من با آنها که در ابتدای مراسم اختتامیه جشنواره کیش، سالن را ترک کردند، ارتباطی دارم و نه آنها با من! تاخیرم در اجرای برنامه هم مربوط است به عقاید شخصی خودم. من حتی نمی‌دانم آنها که در ابتدای اختتامیه، مراسم را ترک کردند، کیستند و این کار را با چه دلایلی انجام داده‌اند».

عصار خاطرنشان کرد: «سال گذشته هم صرفا به خاطر اجرای موسیقی در یک همایش خاص حضور یافتم، اما از حضورم در آن همایش هم تعابیر سیاسی شد در صورتی که من شخصیت سیاسی نیستم و صرفا به خاطر اجرای موسیقی در برنامه‌ای خاص حاضر می‌شوم». 

این هنرمند ایرانی تاکید کرد، تجربه ذهنی بدی که نسبت به همایش مذکور داشته سبب شد که بعد از آن دیگر در هیچ همایشی که ممکن است از آن برداشت‌های سیاسی شود حاضر نشود.
نظرات بینندگان