arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰

"بدهكار هزار میلیارد تومانی مفسد نیست بلكه یك قهرمان ملی است"

رئیس مركز تجارت جهانی گفت: فردی كه به عنوان بدهكار هزار میلیارد تومانی از او یاد می شود، مفسد نیست بلكه یك قهرمان ملی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مركز تجارت جهانی گفت: فردی كه به عنوان بدهكار هزار میلیارد تومانی از او یاد می شود، مفسد نیست بلكه یك قهرمان ملی است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمدرضا سبزعلیپور رئیس مركز تجارت جهانی ایران با بیان این مطلب افزود: رشد و توسعه اقتصاد ایران پا به پای سایر كشورهای قدرتمند جهان یكی از آرزوها بزرگ مردم ایران است كه جهت تحقق آن لحظه شماری و از هیچ كوششی دریغ نخواهند كرد، اما اجرای این امر مهم نیازمند فاكتورهای متعددی از جمله عزم ملی، مدیریت صحیح، جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی كلان، آموزش نیروی كار ماهر و مبارزه با فساد اقتصادی و تضمین امنیت سرمایه گذاری است كه بدون در اختیار داشتن هریك از ابزارها و موارد فوق هیچ دولتی قادر به اجرای برنامه های توسعه اقتصادی خود نخواهد بود.

وی اظهار داشت: در بین فاكتورهای اشاره شده فوق، دو مورد آخر بیش از سایر بخشها با اهمیت و مدنظر می‌باشد زیرا بدون امنیت اقتصادی كمتر كسی حاضر به سرمایه گذاری كلان بوده و همچنین وجود فساد اقتصادی، تمامی برنامه ها و زحمات مدیران را با بن بست مواجه میكند. لكن در كشور ما نیز از سالهای دور بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی مثلاً آغاز شده اما هیچگاه كافی نبوده و غالباً به نتایج راضی كننده ای نیز منتج نشده لكن هر از چند گاهی بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی با سرو صدا و تبلیغات زیادی آغاز و چند روز بعد شعله آن خاموش می‌شود.

وی افزود: طی این چند سالی كه دولتمردان عالی كشور به دنبال مبارزه با مفاسد اقتصادی هستند متأسفانه هیچ مورد خاصی از این مبارزات مشاهده نشده جز اینكه درسال ۱۳۸۵ قرعه مفسد بودن اقتصادی به نام دو فعال بزرگ اقتصادی افتاد كه پس از كلی سرو صدا، نام آنها بطور سری( آقایان م ر-- - س ع ) از طرف دولت محترم در اختیار رسانه های گروهی گذارده شد كه فقط بجرم گرفتن وامهای كلان به عنوان مفسداقتصادی به مردم معرفی شدند فلذا پس از گذشت مدت زمانی كوتاه مشخص شد كه اصلاً فسادی در كار نبوده كه آن دو مفسد باشند در نتیجه موضوع به قیمت آبروی آن دو نفر علی الخصوص یكی از آنها كه در ایران زندگی میكند به ورطه فراموشی سپرده شد!؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
NORWAY
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
0
0
معنی قهرمان را هم فهمیدیم این روزه همه چیز در ایران وارانه تعریف میشود است ...
ناشناس
|
CANADA
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
0
0
mage ghahraman meli nemitone mofsede eghtesadi bashe???????????????????
نظرات بینندگان