arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴

کاظم جلالی: اگر ما شکار اصلاح طلبان شده‌ایم، چرا دوستان شکار جبهه پایداری شده‌اند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس به نگرانی دلواپسان درباره حضور وی در لیست‌های مختلف از جمله لیست ائتلاف اعتدال و توسعه، حامیان دولت و اصلاح طلبان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، کاظم جلالی در پاسخ به سوالی درباره انتقاداتی که به حضور وی در فهرست انتخاباتی ائتلاف اعتدال و توسعه، حامیان دولت و اصلاح طلبان شده است، گفت: دوستانی که می گویند از حضور بنده در لیست حامیان دولت و اعتدال گرایان تعحب کرده و گفته اند که ما شکار اصلاح طلبان شده ایم، چرا نمی گویند که خودشان شکار جبهه پایداری و تندروها شده اند.

وی خاطرنشان کرد: بنده شاگرد آیت الله مهدوی کنی بوده ام و آقای مصباحی مقدم نیز از نزدیک شاهد این بوده اند که در جریان انتخابات قبلی ، تندروها چگونه آیت الله مهدوی کنی را آزرده ساختند و در نهایت جدا از ائتلاف اصولگرایی ، مبادرت به انتشار لیست کردند. چرا آقای مصباحی مقدم یادشان رفته است که بخش عمده ای از دوستان که امروز لیست ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات مجلس  را بسته اند در دوره قبل با وحدت شکنی خود، خون به دل آیت الله مهدوی کنی کرده بودند.

جلالی تصریح کرد: دوستانی که می گویند چرا ما در لیست مورد حمایت اصلاح طلبان و اعتدال گرایان قرار گرفته ایم چرا اینگونه تحلیل می کنند، مگر حضرات آیات موحدی کرمانی ، امینی و ... در لیست مورد حمایت اعتدال گرایان برای انتخابات خبرگان قرار نگرفته اند؟ آیا می توانند به این بزرگواران هم اتهام بزنند که چرا مورد حمایت اصلاح طلبان قرار گرفته اند؟!

کاندیدای حاضر در لیست صدای ملت و لیست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان و حامیان دولت همچنین در پاسخ به شایعاتی که در فضای مجازی  نسبت به مواضع وی در حوادث پس از انتخابات سال 88 وجود دارد و عنوان می شود که  جلالی در آن دوره خواستار اشد مجازات برای سران فتنه شده اما امروز مورد حمایت اصلاح طلبان قرار گرفته است، تاکید کرد:

 بنده و امثال آقای مطهری همان زمان هم اعتقاد داشتیم که باید دادگاه صالحه تشکیل شود و هر کسی  در هر سطحی  تخلفی انجام داده پاسخ گوی تخلفاتش باشد .بنده هم در آن زمان به کرات عرض کردم که که دستگاه قضایی به اتهامات تمامی عوامل رسیدگی کند.

نظرات بینندگان