arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۴۰۰۴
تعداد نظرات: ۴۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
آیت الله هاشمی:

تعبیر لیست انگلیسی، توهین به فهم و شعور مردم ایران است / به گونه‌ای دارند القاء می‌کنند که انگلیسی‌ها در سراسر کشور نفوذ دارند / افکار دگمی که پشت آن سرنیزه خوابیده، برای جامعه نامناسب است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اظهار تأسف از اقدامات تخریبی بعضی از نامزدها و طرفداران صاحب تریبون و رسانه‌های آنها که با پول بیت‌المال، دروغ، تهمت و اهانت را علیه مخالفان ترویج می‌کنند، گفت: نشستن بر کرسی مجلسی که با گناه به دست می‌آید، اصل گناه است و تعجب می‌کنیم چگونه گروهی با ادّعای خداپرستی و انقلابی‌گری، با ظاهرسازی، سعی در فریب مردم دارند و به راحتی گناه می‌کنند، در حالی که اگر نامزدی در انتخابات برای خداست، نباید در تبلیغات گناه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، پیش از ظهر امروز در دیدار نامزدهای اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا، به همراه مسؤولان ستادهای انتخاباتی آنان در شهرهای تهران، ری و شمیرانات، ائتلاف سیاسی را یکی از شیوه‌های مرسوم در همه دنیا خواند و گفت: بداخلاقی‌های انتخاباتی با هدف دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی است.

 به گزارش «انتخاب»، وی افزود: در جامعه ما که احزاب به آن شکل نهادینه نشده‌اند تا در انتخابات با لیست ظاهر شوند، اتحاد صاحبان مختلف سیاسی، که اعتدال وجه مشترک آنان است، می‌تواند مردم را برای انتخاب نامزدهای اصلح در روز انتخابات راهنمایی نماید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این دیدار که محمدرضا عارف نیز حضور داشت، با تشکر و یادآوری اقدام سیاسی ایشان در انصراف از ادامه حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 92، گفت: آن کار نشان از ایثار سیاسی برای اعتلای کشور بود که با پیروزی تفکر اعتدالی، انقلاب پیروزی های فراوانی در ابعاد داخلی و خارجی و به ویژه حل مشکل چندین ساله پرونده هسته‌ای به دست آورد.

هاشمی رفسنجانی، با توصیه نامزدها به رعایت تقوا و اخلاق انسانی و اسلامی، بر توجه به خدا در اظهارنظرها تأکید کرد و گفت: ایجاد تفرقه و افزایش تهمت‌ها و توهین‌ها برای جامعه‌ی اسلامی ناپسند است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اظهار تأسف از ردّ صلاحیت حدود 500 مدرس عالم و فاضل حوزه‌های علمیه قم که بسیاری از آنان امام جمعه مساجد و مدرسان و استادان دانشگاه و حوزه‌ها بودند، گفت: زیبنده نظام اسلامی و حوزه های علمیه ما نبود که همزمان با آغاز جشن‌های 38 سالگی انقلاب، چنین مسائلی را در جامعه مطرح کنیم، که بهانه‌ی خوبی به دست دشمنان برای تبلیغ ناکارآمدی نظام در جهت پرورش شخصیت‌های مؤثر داده است.

وی با یادآوری سخنان و تعابیر سخیف مدعیان ارزشمداری که از مدت‌ها قبل با عناوین و برچسب های تخریبی در جامعه مطرح می‌کردند، گفت: آن کارها زمینه‌سازی برای ایجاد دعوا و غبارآلودکردن فضای انتخاباتی بود، چون از برنامه‌ی وسیع ردّ صلاحیت‌ها خبر داشتند و احتمال اعتراض نامزدها را می‌دادند، اما کسانی که به ناحق ردّ صلاحیت شده‌اند، برای دفاع از انقلاب و حمایت از مردم، فقط دست به اقدامات قانونی زدند.

هاشمی رفسنجانی، تعبیر لیست انگلیسی را توهین به فهم و شعور مردم ایران دانست و گفت: تبلیغ بر این ماجرا که دشمنان برای مردم ایران تعیین تکلیف می‌کنند، بسیار زشت و زننده است، چون به گونه‌ای دارند القاء می‌کنند که انگلیسی‌ها در سراسر کشور ایران نفوذ دارند و نامزد معرفی می‌کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه سخنان خویش با قرائت آیه «إِنَّ فِرْعَوْنَ عَلَا فِی الْأَرْضِ وَجَعَلَ أَهْلَهَا شِیَعاً یَسْتَضْعِفُ طَائِفَةً مِّنْهُمْ یُذَبِّحُ أَبْنَاءهُمْ وَیَسْتَحْیِی نِسَاءهُمْ إِنَّهُ کَانَ مِنَ الْمُفْسِدِینَ»، وارد یک بحث مبنایی و ایدئولوژی برای پرهیز از ایجاد تفرقه در میان مردم شد و با تأکید بر اینکه یکی از اقدامات تفرعونی، تفرقه انگیزی در جامعه برای ماندگاری در قدرت است، گفت: در فضای سیاسی نیز «فَرِّق تَسُد» شیوه‌ی استکباریون برای غارت اموال مردم است و نباید بگذاریم این شیوه در داخل جامعه و بین مردم اختلاف اندازد.

وی با بیان این جمله که «معمولاً افراد سیاسی موجه جامعه به عنوان نماینده و یا نامزد انتخابات به مردم معرفی می‌شوند»، تقسیم‌بندی نخبگان کشور به داعشی‌ و عوامل نفوذی را تأسف انگیز خواند و گفت: بالاخره از بین نامزدهای موجود یک عدّه به مجلس راه می‌یابند و پس از آن با این تعابیر و توصیفات زشتی که علیه آنان به کار برده می‌شود، چگونه می‌توانند در آرامش روحی و براساس حمایت مردم، از مصالح نظام در تصویب قوانین عمل نماید؟

هاشمی رفسنجانی، وحدت را عامل موجد انقلاب اسلامی و عامل تداوم آن در همه‌ی مراحل پس از آن دانست و گفت: متأسفانه به بهانه‌ی انتخابات که لازمه تقویت مردمی بودن نظام است، عامل مبقیه را با تفرقه افکنی‌های فراوان مخدوش می‌کنند و دقیقاً به این می‌ماند که اصل را فدای فرعی می‌کنند که در هر صورت باید در خدمت انقلاب باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر این جمله که «این تفرقه خواست واقعی استکبار است»، به عملیاتی کردن این سیاست شوم در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: خطرات واقعی منطقه تفکرات طالبانی است که از آنها القاعده، بوکوحرام و اخیراً داعش بیرون آمده است که می‌بینیم چگونه با اندیشه‌های تکفیری عبدالوهاب سلفی شیعه را کافر و مهدور الدم می‌داند.

وی گسترش خطر ایدئولوژی در جوامع اسلامی را به خاطر آلودگی فکری برخی از حاکمان بسیار جدی خواند و گفت: می‌بینید که چگونه با استفاده از فضای مجازی، وحشی‌گری‌های خود را به عنوان کارهای اسلامی به نمایش می‌گذارند، در حالی که اسلام دین صلح و صفاست.

هاشمی رفسنجانی، با تشریح فضای اجتماعی مدینه در سال‌های قبل از بعثت نبوی و بیانات عقلی و منطقی پیامبر اسلام(ص) که جامعه‌ی مشرک را موحد و خداپرست ساخت، گفت: بی‌شک با زور و ارعاب و فریب نمی‌توان جامعه را مومن کرد و همه‌ی کسانی که امروزه در جامعه‌ی اسلامی ایران و به ویژه در مقطع کنونی انتخابات، با عناوین اصلاح‌طلبی، اصول گرایی و مستقل اظهار نظر می‌کنند، باید توجه داشته باشند که اسلام دین اعتدال است و انقلاب اسلامی، انقلابی معتدل بود، هست و خواهد بود.

وی تأکید کرد: باید نگران ایجاد ترویج و رشد تفکر داعشی در جامعه بود که کشورهای اطراف را آلوده کرده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، افکار دگمی را که پشت آن سرنیزه خوابیده، برای جامعه نامناسب خواند و با اظهار تأسف از اقدامات تخریبی بعضی از نامزدها و طرفداران صاحب تریبون و رسانه‌های آنها که با پول بیت‌المال، دروغ، تهمت و اهانت را علیه مخالفان ترویج می‌کنند، گفت: نشستن بر کرسی مجلسی که با گناه به دست می‌آید، اصل گناه است و تعجب می‌کنیم چگونه گروهی با ادّعای خداپرستی و انقلابی‌گری، با ظاهرسازی، سعی در فریب مردم دارند و به راحتی گناه می‌کنند، در حالی که اگر نامزدی در انتخابات برای خداست، نباید در تبلیغات گناه کنند.

وی با تأکید بر این جمله که «عقیده با زور در اندیشه‌ی کسی به وجود نمی‌آید»، به رشد آگاهی مردم و به خصوص جوانان تحصیلکرده در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: با اینکه تندروها از اقدامات تخریبی خویش تاکنون نتایج معکوس گرفته‌اند، اما باز هم بر بد اخلاقی‌های انتخاباتی خویش می‌افزایند و بعید نیست که این کار را با هدف دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی انجام دهند.

هاشمی رفسنجانی، با توجه به سخنان سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر واجب عینی بودن آمدن همه‌ی مردم به پای صندوق‌های رأی، گفت: می‌بینید این روزها مدعیان دروغین ذوب در ولایت، نه تنها این سخن روشن‌گرانه رهبر سیاسی و فقیه مجتهد زمان را تبلیغ نمی‌کنند، بلکه از هر راهی برای نا امیدی مردم می‌کوشند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بخش پایانی سخنان خود خطاب به نامزدهای معتدل و اصلاح طلب، گفت: خدا را در نظر بگیرید، در تبلیغات واقعیت‌ها را بگویید تا پیروزی یا عدم پیروزی شما در انتخابات «احدی الحسنین» باشد.

در ابتدای این دیدار، محمدرضا عارف با ارائه گزارشی از تلاش تقریباً یک و نیم ساله اعضا و شخصیت‌های مؤثر اصلاحات برای وحدت سیاسی نامزدها، گفت: نتیجه‌اش تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری شد، که واقعاً حاصل همدلی و صمیمت دوستان بود.

وی با بیان این جمله که تقریباً همه‌ی مصوبات شورا، اجماعی بود، افزود: هیچ اختلافات اساسی نداشتیم و اختلافات جزیی نیز برای تقویت کارها بود.

عارف افزود: سیاست ما این بود که شورای عالی در امور اجرایی و تعیین مصادیق دخالت نکند و این کار را خود استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه انجام دهند.

در ادامه این دیدار هر یک از نامزدها، ضمن معرفی کوتاه خود به بیان برنامه‌های خویش پرداختند و از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به خاطر اتخاذ مواضع و سیاست‌های اصولی، منطقی و عاقلانه در ابعاد داخلی و خارجی تشکر کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۶
در انتظار بررسی: ۲۷
غیر قابل انتشار: ۹۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
14
148
تازه می فهمیم که آقای هاشمی کیست و چگونه در مقابل رژیم سفاک شاه مبارزه کرد.
وقتی انسان حق را شناخت و شجاع هم باشد و از دیکتاتور هم نترسد و عشقش به خدا باشد انوقت راهش را ادامه می دهد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
116
15
نتایج نظرسنجی انتخاباتی ۴ نهاد معتبر؛ عارف، حداد و مطهری در صدر/ اصلاح طلبان در انتظار معجزه به خاطر تبلیغات مجازی !! و ضعیف!

http://www.khabaronline.ir/detail/512756/Politics/election
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
تو چی میگی؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
8
116
سلام به آيت الله هاشمي رفسنجاني
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
9
114
سردارنازنین دوران سازندگی بخدا ازته دل دوست داریم.ودرروز انتخابات به توهین کنندگان ثابت میکنیم که هاشمی وکلیه کسانی که درلیست هاشمی هستند نمایندگان واقعی ملتند نه بیگانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
5
85
بامردم باشید.نه مقابل مردم.انشاالله.
مجتبی زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
7
89
سلام خدمت سنگ صبور ایران اقای هاشمی ...موفق باشید سلامت
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
6
74
حضور گسترده ی مردم مانع از این می شه که آقایان با 200-300 هزار رای از 6-7 میلیون رای پاشون به مجلس برسه. انشالله مردم بدون توجه به تبلیغات منفی انتخاب درستی انجام خواهند داد.
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
7
43
لیست انگلیسی!
تعبیر جالبیه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
5
68
مجلس شورای اسلامی
6492 محمدرضا عارف
1965 فریده اولادقباد
2148 محمدرضا بادامچی
2846  کاظم جلالی
2852 سهیلا جلودارزاده
4197  سیده فاطمه حسینی
4265  الیاس حضرتی
4514  غلامرضا حیدری
4854 فاطمه ذوالقدر
4946  علیرضا رحیمی
5627 ابوالفضل سروش
5649  فاطمه سعیدی
5671 پروانه سلحشور
8981 علی نوبخت حقیقی
5761 طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی
5975 مهدی شیخ
6168  محمود صادقی
6796  محسن علیجانی زمانی
6954  جواد فتحی
7628  مصطفی کواکبیان
7869 احمد مازنی
7871 پروانه مافی
7926  علیرضا محجوب
7969 داوود محمدی
8292 علی مطهری
8619 سید فرید موسوی
8784 محمد رضا نجفی
8949 بهروز نعمتی
9287  محمد علی وکیلی
9175  عبدالرضا هاشم زائی

مجلس خبرگان رهبری
اكبر هاشمی رفسنجانی
حسن روحانی
ابراهيم امينی
محمد امامی كاشانی
محمود علوی
محمد علی امین
ابوالفضل ميرمحمدی
محمد محمدی نيك (ری شهری)
محسن قمی
محمدعلی تسخيری
محمد سجادی عطا آبادی
قربانعلی دری نجف آبادی
هاشم بطحايی
محمدحسن زالی ( فاضل گلپايگانی)
نصرالله شاه آبادی
محسن اسماعيلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
دمت گرم عزیز
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
7
94
مرگ بر افراطی های قدرت طلب!!! زنده باد هاشمی آیت الله دلها
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
6
55
به جای قرار دادن سخنرانی های تکراری روی سایت خواهشا لیست ۳۰ نفره اصلاحات را بر روی سایت بگذارید
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
5
52
مردم اسیر ضدتبلیغات نمیشوند همه با هم به پای صندوقهای رای رفته و فهرست 16+30انتخاب کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
6
62
با ایت ا.. هاشمی موافقم
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
5
51
هاشمی ثابت کردند تکیه گاه وستون خیمه انقلاب هستند .خدایش نگهدارد
مرتضی
|
Germany
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
5
50
جناب ایت الله هاشمی مردم میفهمند . خب بابا کم اوردن که این حرفهارو میزنن
مرتضی
|
Germany
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
3
42
جناب ایت الله هاشمی مردم میفهمند . بابا کم اوردن باید این حرفها رو بزنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
5
48
درود بر مرد سیاست ایران آقای هاشمی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
5
44
هاشمی بزرگ بزرگان است بمیردآنکه دردل بغض این مردتکرارنشدنی تاریخ ایران رادردایشان ازمردم برای مردم وبامردم ایران است دیدن تصویرش آکنده ازامیدوتدبیراست
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
32
7
ما نباید فضا رو دو قطبی کنیم. بخشی از مردم طرفدار اصولگرایان هستند و ما باید با آنها تعامل کنیم. اگر قرار باشه رای سلبی به دو قطبی شدن فضا کمک کنه ما باید فقط رای ایجابی بدیم مثلا به آقای هاشمی و روحانی.
محمد رضا نادری سامانی
|
United States of America
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
5
42
با سلام. جناب اقای هاشمی سخنان حضرت عالی بارقه امید را در دلها ی وطن دوستان وانسانهای بسیاری زنده میکند امید که هدایتهای دلسوزانه با جسارت موجود در احاد مردم همدلیها را برای پیروزی رقم زد انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
6
41
درود بر هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
4
37
بهتر است مردم صبح زود رای بدهند تا با کمبود تعرفه رای مواجه نشوند
مهدی از سار کاشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
5
35
سخنان هاشمی را باید با طلا نوشت.
به امید آن روزی که گفتارها و رفتارهای همه ما خصوصا سیاسیون ، متکی بر عقل و اخلاق و انسانیت باشد تا آخرت باقی را فدای دنیای فانی نکرده باشیم.
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
5
35
زنده باد هركه منطق و اخلاق رو در اولويت قرار دهد
زنده باد هاشمي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
6
39
زنده باد هاشمی پاینده باد عارف.
مدافع حرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
6
32
درود بر امیر کبیر دوران و مرد صادق سیاست دکتر عارف عزیز که مردم ایران بدهکار هستن به ایشان و انشاالله در وقت مقتضی ادای دین میکنند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
6
34
آیت الله هاشمی با همت مردم با رای تاریخی نفر اول خبرگان تهران انشالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
6
32
من خواهش میکنم که برای شناخت کاندیداها به مردم در شهرستانها کمک کنید
من الان توی شهرمون دقیقا نمی تونم بشناسم کاندیداها کی هستند و چکاره اند...
فقط از یک نفر مطمئن هستم بقیه رو نمیدونم چه عملکردی دارند
خیلی ها مثل من هستند از بزرگانی که می گویند به لیست رای بدید خواهش میکنم لیست کاندیداهای معتدل و اصلاح طلب برای هر شهر را تهیه و تو سایت و روزنامه ها و تلگرام و .... بذارید مردم بدونند
تورو خدا اعتدالیون و اصلاح طلب های هر شهر رو لیست کنید و انتشار بدید و در شناخت اونها به مردم کمک کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
4
29
با توجه به شناختیمتقابلی که بین بنده و دوستان وجود دارد به صراحت میگویم که در صد مشارکت کنندگان امسال از 70% بالا خواهد زد و برای همین از دوستان میخواهم اول صبح به صندوقهاروانه شوند دوستان ی که یکهفته پیش به صراحت و تاکید میگفتند در انتخابات شرکت نمیکنند حالا همه از من لیست میخواهند لطفا هر روز لیست گروه ها را منتشر کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
3
38
انگلیس کیه ؟ مگه انگلیس تا امروز دوست ما بوده که مردم به حرف اونها گوش بدن؟ یا مگه مردم اینقدر کم شعورند و قدرت تشخیص ندارند؟
چرا از مطلب حقی در جهت اراده باطل استفاده می کنند؟
جناب هاشمی بدون تهمت و توهین و تخریب و دروغ ( که همه ساختار وجود اونهارو این رفتارها تصاحب کرده ) مردم را به اخلاق و ترک گناه و دوری از رذائل اخلاقی و .... سفارش کردند
مگر کار اینها توهین به شعور نیست
بسیاری از مردم از عملکرد بسیاری از این آقایون رنجیدند انگلیس باشد یا نباشد به اینها رای نخواهند داد
به جای عصبانی شدن و ترسیدن و توهین کردن ببینند چرا مردم نمی خواهند به بعضی ها رای بدهند
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
6
40
هزاران سلام و درود بر ابر مرد سیاست ، جناب آیت الله واقعی عزیز دل هاشمی رفسنجانی ، دشمنانت ذلیل و علیل و خودت سلیم و پاینده باشید . حسن ختام ، نصر و من الله و الفتح القریب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
3
10
از مردم عزیز تهران وکشورمان میخام به لیست دکتر عارف وایت الله رفسنجانی رای بدهند
علی شاهمرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
2
11
راست میگه بابا لبست اصلاح طلب های شهرستانو مرتب تو سایتها وتلگرام بدین شهرستانیها سردرگمند.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
2
12
با سلام لطفا مردم را تشویق کنید به کاندیداهای مورد حمایت اصلاح طلبان رای بدهند رای به اصلاح طلبان مساوی است با حذف افراطی گری و باز شدن فضای سیاسی ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
2
11
زنده باد اصلاحات
مسلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
2
8
الان ما همه سیاسی واگاه هستیم خادم وخائن را میشناسیم
ایزدی
|
Germany
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
2
12
اهالی کرمان, تهران, مشهد و شیراز همت مضاعف لطفا
تهراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
2
11
درود بر روحاني مبارز
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
2
12
خدایا چگونه است سخنان ایت الله هاشمی که ۵۰سال تجربه ودانش پشتیبانش هست نباید از رسانه ملی پخش شود..هرچند که لیاقت این بزرگوار راندارند...درود بر هاشمی کبیر.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
3
9
انشااله در روز 7 اسفند پای صندوقهای رایی برای همیشه آنها را بازنشسته می کنیم چون زیادی خدمت کرده اند.
کاظم از بیرجند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
6
10
درودبر ولی امر مسلمین جهان حضرت ایت ا.. العظمی امام هاشمی رفسنجانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
3
9
فقط هاشمی
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
3
8
از انتخاب عزيز مي خواهيم كه يك نظرسنجي بگذارند. با تشكر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
3
15
شما رو به خدا لیست اصلاح طلبان رو واضح و معتبر برای مابذارید .
گیج شدیم .
تمام خیابانها پر شده از لیست اصول گراها
اما امثال من لیست واقعی اصلاح طلبان رو نداریم
کمک کنید
بخصوص در شهرستانها
داره دیر میشه
نظرات بینندگان