arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۶۹۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

واکنش آیت الله یزدی به اخبار اخیر در مورد او در فضای مجازی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتشار برخی اخبار درباره آیت الله یزدی را فضا سازی رسانه ای عنوان کرد و گفت: آیت الله یزدی اعلام کردند بنده به رای مردم احترام می گذارم.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی سیریزی رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به برخی شایعاتی که درباره آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رییس مجلس خبرگان رهبری در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی مطرح شده، واکنش نشان داد.

حجت الاسلام ابراهیمی سیریزی، آیت الله یزدی را از پیشتازان دفاع از نظام اسلامی، امام راحل، ولایت فقیه و یار همیشگی رهبر معظم انقلاب و مورد احترام و اعتماد مراجع تقلید و علمای اعلام دانست. وی تاکید کرد: حضرت آیت الله یزدی در هر سنگر، مسؤولیت و جایگاهی که حضور یافته اند بنا به تکلیف بوده است.

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتشار برخی اخبار در زمینه انصراف برخی از نمایندگان منتخب مجلس خبرگان رهبری به منظور راه یافتن آیت الله یزدی به این مجلس را بازی رسانه ای و جریان سازی برخی جریان های خاص سیاسی دانست و تاکید کرد که نباید به این فضاسازی ها توجهی کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی سیریزی خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله یزدی تاکید کردند که بنده به رای مردم احترام می گذارم و اگر کسی هم تحت هر عنوانی از جمله خیرخواهی دنبال این مساله باشد، بنده نمی پذیرم.

رییس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حضرت آیت الله یزدی همچنین تاکید کردند قبول این مسؤولیت در مجلس خبرگان بر اساس تکلیفی بوده که بر دوش من گذاشته شده، حال که این مسؤولیت از دوش من برداشته شده، خدا را شاکرم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
0
2
ما هم شاکریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
1
1
بازم دمش گرم
نظرات بینندگان