arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
فردوسی پور : سال 2011 است ، نمی توان اطلاعات را پنهان کرد

فیلم گریه های مایلی کهن و توجیهات کمالوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فردوسی پور به دلیل عدم ارسال فیلم مصاحبه ی مربیان از سوی مرکز تبریز برای برنامه نود ، ضمن انتقاد نسبت به این اقدام که طی دو هفته اخیر انجام گرفته است، گفت : این فیلم از طرف باشگاه سایپا برای ما ارسال شده که در نوع خودش جالبه!

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی انتخاب فردوسی پور با توجه دادن مسولان مرتبط با این امر به زندگی در عصر انقلاب تکنولوژی،افزود : دوستان توجه کنند که سال 2011 است و دیگر نمی توان اطلاعات را پنهان کرد و بالاخره این فیلم ها با اینهامه دوربین که در آنجا حضور دارد برای ما ارسال می شود. وی گفت : واقعا در عصر ارتباطات دیگر این حرف ها معنایی ندارد و همیشه راهی هست برای رسیدن به تصاویر. این اتفاقات زیبنده رسانه ملی نیست. ما دیگر نمی توانیم به آن خبرنگاران و آن همکارانی که می خواهند تصاویر را فیلتر کنند ، اعتماد داشته باشیم. هفته قبل گفتند ماشین خرابه ، پرواز دیر شده و ... این هفته هم که اینطور! 



همچنین محمد مایلی کهن در تماس تلفنی با برنامه نود درمورد حوادث بازی با تراکتورسازی مطالبی را بیان کرد .مایلی کهن گفت:«واقعا از اتفاقاتی که در تبریز افتاده ناراحت هستم.پس از گذشت چند روز هنوز نمی توانم آن اتفاقات را هضم کنم.»

سرمربی سایپا با بیان این مطلب در مورد اتفاقات بازی با تراکتورسازی در برنامه نود گفت:«واقعا در اینجا بود که حس کردم یک آدم چقدر می تواند مظلوم واقع شود.من خودم بارها به داوران اعتراض کرده ام.مثلا به همین آقای مرادی که مهمان برنامه شما است اعتراض کردم و گفتم که برای خودم متاسف هستم،اما اتفاقی که در تبریز افتاد برای من عجیب است.در شهری که نه گدایی پیدا می شود و نه معتاد،وخودشان نماد غیرت و تعصب هستند چرا به زن و بچه داور بی احترامی می شود؟»

مایلی کهن این را گفت و ادامه داد:«در بین دو نیمه هم،همکار من در تیم رقیب داشت به داور اعتراض می کرد که من گفتم داور به اندازه کافی از هواداران شنیده است دیگر شما چیزی نگویید.به ایشان گفتم بی احترامی به داور،بی احترامی به من و شما است.»

سرمربی سایپا در پایان در خصوص دستگیری محسن قهرمانی پس از پایان بازی گفت:«می خواستند آقای قهرمانی را به کلانتری اعزام کنند که من اجازه ندادم.به هر حال ریش سفید گرو گذاشتم و فقط می خواستم دلیلش را بدانم.عقیده ام این بود که اگر مشکلی هم پیش آمده باید فدراسیون فوتبال آن را حل کند.به هر حال تا آخر بازی صبر کردم و تا زمانی که ماشین آقای قهرمانی حرکت نکرد؛اجازه حرکت به اتوبوس بازیکنان سایپا را ندادم.»
نظرات بینندگان