arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۱ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

تعطیلی مدارس یک شهر به دلیل ورود آقای وزیر!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در حالی  كلیه مدارس وواحدهای اداری آموزش وپرورش املش  در روز دوشنبه ۲۶/۲/۹۰ به یمن ورود وزیرعدالت محور ومهرورز آموزش وپرورش  تعطیل شدند كه بعد از پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی حتی با حضور روسای  محترم جمهوری اسلامی هرگز تعطیل نگشتند!

به  نوشته املش نیوز لذا جای این سوال از متولیان تعلیم وتربیت در شهرستان املش باقی است كه چه ضرورتی دارد بخاطر حضور یك وزیر كلیه مدارس تعطیل گردند؟به چه منظور وهدفی اینگونه از دانش آموزان وفرهنگیان خواسته شده بود تا در این نشست به ظاهر صمیمی حضور یابند؟چرا با توجه به اینكه اكثر دانش آموزان در این ایام برای  برگزاری امتحانات بسر می برند بایدبا تعطیلی مدارس  خودمواجه شوند؟
آیا سابقه داشته در زمان حضور روسای محترم جمهوری ویا سایر وزراء در سطح استان ویا شهرستانی ،سازمان ها و ارگانهای  دولتی اقدام به تعطیلی كل ادارات تابعه خود در یك شهرستان نمایند؟
اما چند تن از شركت كنندگان در این همایش در گفتگویی اختصاصی به خبرنگار ما گفتند:وقتی صبح به آموزشگاه محل خدمت خود مراجعه كردیم تا به تعلیم دانش آموزان بپردازیم از سوی مدیریت آموزشگاه اعلام شد كه امروز  مدارس تعطیل است وباید به صورت الزامی به استقبال وزیر آموزش وپرورش برویم وما هم از ساعت ۱۰ صبح به محل همایش آمده ایم كه وزیر حالا ساعت ۱۲ ظهر است تشریف نیاورده اند!
یكی دیگر از حاضرین گفت:وزیر چه دستاوردی دارد كه من باید بصورت اجباری چند ساعت وقت خودم را بگیریم واینجا پای صحبت آقایان بنشینم!
یكی دیگراز شركت كنندگان  گفت:با توجه به اینكه كمتر از ۹ ماه به زمان برگزاری  انتخابات مجلس نهم نمانده برگزاری اینگونه همایش ها شبیه  به میتنگ های سیاسی است  !

یكی دیگر از حاضران كه گویا از افراد شركت كننده در آزمون سال قبل بود گفت:با توجه به اینكه به نحوه استخدام سال گذشته هزاران ابهام وسوال وجود داشت آقای وزیر حاضر به پاسخگویی نبود ومعلوم نیست وزیری كه حاضر نیست به درد ومشكلات وشكایت مردم رسیدگی كند به چه منظوری با این همه  هیاهو و تبلیغات پر طمطراق وارداین شهر ستان شده بود وبهتر بود وزیر به ظاهر مردمی  با برگزاری دیدارهای مردمی  پای صحبت فرهنگیان و… می نشست واز نزدیك به مشكلات وشكایات آنها  را بررسی می كرد.
اما آگاهان سیاسی وبرخی افراد مطلع معتقدند كه خود حاجی بابایی وزیر آموزش وپرورش از كاندیداهای احتمالی دور آینده ریاست جمهوری است وبه همین منظور  سفرهای متعدد استانی داشتهواز این رو با اینگونه سفرها می خواهد نظر دوستان  وهمكاران سابق مجلسی خود را جلب كند .

نظرات بینندگان