arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰

نظر شوراي نگهبان درباره "جريان انحرافي"

سخنگوي شوراي نگهبان تأكيد كرد كه در صورت لزوم براساس اختياراتي كه در قانون ‌اساسي آمده با جريان انحرافي مقابله مي‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوي شوراي نگهبان تأكيد كرد كه در صورت لزوم براساس اختياراتي كه در قانون ‌اساسي آمده با جريان انحرافي مقابله مي‌شود.

سخنگوي شوراي نگهبان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به شكل گيري جريان انحرافي در كشور گفت: چنانچه مصلحت ايجاد كند در چارچوب سياست هاي كلي نظام و فرامين مقام معظم رهبري با هر جريان و موضوعي كه نظام را با شكل جديدي مواجه سازد مقابله مي‌شود.

عباسعلي كدخدائي با بيان اينكه ولايت فقيه پشتيبان نظام است، اظهارداشت: مهمترين مسئله در خصوص انحراف و اشكالي كه در روند رشد كشور به وجود مي آيد اين است كه مطيع ولايت فقيه باشيم تا در جريان انحرافات به وجود آمده در كشور غرق و شناور نشويم.

سخنگوي شوراي نگهبان آگاهي بخشي به مردم و بررسي جريانات سياسي را بهترين راهكار براي مقابله با جريان انحرافي دانست و افزود: در قانون اساسي نظام جمهوري اسلامي مبتني بر ولايت فقيه و ارزش هاي اعتقادي انقلابي تدوين شده لذا تمسك به ولايت فقيه بهترين راهكار مقابله با جريانات انحرافي است.

وي با بيان اينكه در صورت لزوم بر اساس اختياراتي كه در قانون اساسي آمده با جريان انحرافي مقابله خواهد شد خاطر نشان كرد: چنانچه مصلحت ايجاد نمايد در چارچوب سياست هاي كلان كشور و فرامين رهبري با هر جريان و يا عاملي كه مشكل جديدي براي نظام به وجود آورد مقابله خواهد شد.

برچسب ها: شورای نگهبان
نظرات بینندگان