arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۹ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵

پیش بینی رئیس مرکز بین‌الملل حزب موتلفه از ریاست مجلس

در شرایطی که بسیاری از نمایندگان مجلس دهم تازه کار هستند بهتر است فردی که تجربه بیشتری دارد مانند لاریجانی ریاست را برعهده بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حمیدرضا ترقی فعال سیاسی اصولگرا  در خصوص فعالیت اصولگرایان برای ریاست جمهوری 96 گفت: تاکنون فعالیت آنان مشخص نشده است و در محافل و جلسات هم صحبتی در این مورد نشده است و سعی بر این است که مجلس دهم شروع شود و کمیسیون و فراکسیون‌ها مشخص شوند و پس از آن فعالیت  برای ریاست جمهوری  را آغاز کنیم.

به گزارش انتخاب، وی ادامه داد: اینکه از فرد و گروه خاصی حمایت شود فعلا در دستور کار نیست و تا زمانی که جلسات شروع نشود نمی‌توان تصمیم گیری کرد.

رئیس مرکز بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی در خصوص ریاست خبرگان گفت: البته رقابت فشرده و خاصی صورت نگرفت، انتخاباتی که صورت گرفت نشان داد که طرفداران هاشمی رفسنجانی 21 نفر هستند و خبرگان بر همان محور و مشی سابق پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه لاریجانی قاطعانه رئیس مجلس دهم است، خاطرنشان کرد: جو مجلس به سمت لاریجانی است، ایشان فردی با تجربه و مسلط به امور هستند و در شرایطی که بسیاری از نمایندگان مجلس دهم تازه کار هستند بهتر است فردی که تجربه بیشتری دارد ریاست را برعهده بگیرد. 

*نامه نیوز
نظرات بینندگان