arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۵

جلایی پور:نخواهند گذاشت احمدی نژاد وارد انتخابات شود،چراکه تحمل ندارند نقدخالی بندی هایش را بشنوند

من فکر می‌کنم اتفاقا کاندیداتوری محمود احمدی‌نژاد یک فرصت است برای نقد اصولی او و دولت هشت‌‌ساله‌اش. اگر او بیاید، واقعا فرصتی پیش می‌آید که عملکرد او در تلویزیون از سوی چهره‌های دلسوز اصلاحات و میانه‌رو نقد شود و مردم به‌خوبی درک کنند که او چه بر سر کشور آورده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حمیدرضا جلایی پور در باره کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آینده  گفت:مهم‌ترین مسئله نه احمدی‌نژاد بلکه برگزاری انتخابات عادلانه، منصفانه و آزاد است و همه جریان‌های سیاسی باید بتوانند در انتخابات، کاندیدا داشته باشند. مهم‌ترین خدشه و نگرانی از دید اصلاح‌طلبان و اعتدالگرا‌ها و حتی اصولگرایان میانه‌رو، ازبین‌بردن رقابت در فرایند بررسی صلاحیت‌هاست، نه ورود افرادی از جریان‌های مختلف.

به گزارش انتخاب، وی ادامه داد: من فکر می‌کنم اتفاقا کاندیداتوری محمود احمدی‌نژاد یک فرصت است برای نقد اصولی او و دولت هشت‌‌ساله‌اش. اگر او بیاید، واقعا فرصتی پیش می‌آید که عملکرد او در تلویزیون از سوی چهره‌های دلسوز اصلاحات و میانه‌رو نقد شود و مردم به‌خوبی درک کنند که او چه بر سر کشور آورده است.

 ببیند در دهه ٧٠ به خاطر مشکلات اقتصادی که در هلند به وجود آمد، اسم آن اشتباه را «بیماری هلندی» گذاشتند اما در کشور ما هنوز هم «بیماری خالی‌بندی‌های دوره احمدی‌نژاد» بررسی نشده است. متأسفانه من پیش‌بینی می‌کنم  مانع ورود احمدی‌نژاد به انتخابات شوند چراکه تحمل شنیدن این نقد‌ها را ندارند و نمی‌توانند پاسخ دهند‌، میلیارد‌ها دلار کجا و چگونه و برای چه هزینه شده است. نتیجه آن کاغذ‌پاره‌ها چه شد؟ نتیجه آن مدیریت جهانی چه شد؟

*شرق
نظرات بینندگان