arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۵

پاسخ مهدی رحمتی به طعنه و کنایه های پرویز مظلومی/اسم بیاورد تا من هم جواب بدهم!

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و به کمک خدا و همت بچه‌ها و حمایت هواداران می‌خواهیم جبران بکنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط استقلال نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و به کمک خدا و همت بچه‌ها و حمایت هواداران می‌خواهیم جبران بکنیم.
 
به گزارش انتخاب؛ مهدی رحمتی پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال استان تهران در مورد وضعیت تیم استقلال در جمع خبرنگاران گفت:« با حضور کادر فنی جدید یک تعداد بازیکن جدید هم به تیم اضافه شدند. خوشبختانه در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کردیم و به کمک خدا، همت بچه‌ها و حمایت هواداران می‌خواهیم جبران گذشته را بکنیم.»
او در پاسخ به این پرسش که آیا با جذب بازیکنان جدید شرایط تیم نسبت به گذشته بهتر شده، گفت:« شرایط استقلال نسبت به فصل قبل خیلی بهتر شده است.»
 
خبرنگاری در آن شلوغی از رحمتی درباره حرف های مظلومی در 90 پرسید. اینکه بعد از دو ماه او نمی خواهد پاسخی بدهد؟ آیا منظور مظلومی دروازه بان و کاپیتان تیمش یعنی سید مهدی بوده است؟ او پاسخ داد:«بگذارید یک مقدار دیگر منتظر بمانند. اسم بیاورند ما جواب می دهیم. این سئوال را از آقای مظلومی بپرسید.درباره سال قبل حرف های ناگفته زیاد است. به وقتش درباره اتفاقات گذشته توضیح خواهم داد. تیم پارسال جوان بود و خیلی ها تازه به تیم اضافه شده بودند. مصدومیت چشمی بد زمانی اتفاق افتاد و ما نفر در هفته های پایانی کم آوردیم و بازیکن به اندازه کافی نداشتیم. با توجه به این شرایط سخت کسب سهمیه و مقام سومی بد نبود.»

نظرات بینندگان