arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۵

تکذیب ادعای نقش دادستانی تهران در ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز

دادستان عمومی و انقلاب تهران این ادعا که قوه‌قضاییه و دادستانی تهران در ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به خبرنگاران نقش داشته است را تکذیب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دادستان عمومی و انقلاب تهران این ادعا که قوه‌قضاییه و دادستانی تهران در ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به خبرنگاران نقش داشته است را تکذیب کرد.

به گزارش انتخاب، در پی انتشار ادعای همکاری و هماهنگی قوه‌قضاییه و دادستانی تهران در ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز برای خبرنگاران، دادستان تهران روز سه‌شنبه ۲۲ تیرماه در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تکذیب این ادعا، تأکید کرد: دادستانی تهران پیش از هرگونه اقدامی، مراتب را به‌طور رسمی اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

وی طرح چنین ادعاهایی را با هدف تخریب قوه قضائیه و دادستانی تهران دانست.

لازم  به ذکر است که در هفته های گذشته،پیامکی با محتوای «هرگونه ارتباط و همکاری با عناصر معاند خارج از کشور از طریق ایمیل، پورتال‌های امن و سایر وسایل ارتباطی عملی مجرمانه و موجب پیگرد قضائی است؛این پیامک به‌منزله آخرین هشدار امنیتی است وضروری است ارتباطات خود را قطع نمایید» برای تعدادی از اصحاب رسانه‌ و فعالان سیاسی ارسال شده بود. پیامک هایی که هیچ نهادی مسئولیت ارسال آن را بر عهده نگرفت و برخی سعی کردن برخی از نهادها همچون قوه قضائیه و وزارت اطلاعات را مسئول ارسال این پیامک ها بدانند که این هر دو نهاد این مساله را تکذیب کردند.
نظرات بینندگان