arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۵

استقبال هواداران استقلال از مدافع مازاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 هواداران تیم فوتبال استقلال تهران پیش از آغاز دیدار تدارکاتی مقابل خونه به خونه بابل به گرمی از مدافع فصل گذشته تیمشان که در فهرست مازاد «علیرضا منصوریان» قرار گرفت، استقبال کردند.
 
به گزارش انتخاب، آبی پوشان تهران از دقایقی قبل در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی خونه به خونه بابل رفته اند.

بیش از 1500 هوادار در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی از نزدیک شاهد این دیدار هستند و استقبال آنان و تکمیل سکوها سبب شد تا تعدادی از آنان روی زمین و حتی چمن مستقر شوند.
بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال به همراه نصراله عبدالهی مشاور مدیرعامل و منصور پورحیدری عضو هیات مدیره از حاضران هستند.

روزبه چشمی که مدتی است به دلیل مصدومیت از حضور در میادین به دور است در محل برگزاری این دیدار حاضر شد و مورد استقبال سایر بازیکنان قرار گرفت.

حنیف عمران زاده مدافع پیشین استقلال که سال ها در این تیم حضور داشت و از سوی سرمربی جدید آبی های پایتخت در فهرست مازاد قرار گرفت تا به خونه به خونه ملحق شود، از سوژه های اصلی این دیدار است. وی هنگام ملاقات آبی پوشان، چشمانش پر از اشک شد.

وی پیش از این به علیرضا مرزبان سرمربی تیمش اعلام کرده بود علاقه ای به رویارویی با استقلال ندارد.
هواداران استقلال با سئوال های متعدد از مسئولان تیم، پیگیر وضعیت سجاد شهباززاده مهاجم تیمشان هستند که در تکاپو برای حضور در لیگ ترکیه و تیم آنالیا اسپورت است.

ترکیب دو تیم در این دیدار دوستانه به شرح زیر است:
خونه به خونه:
محسن فروزان، حنیف عمران زاده، رامتین سلیمانی، محمد خلیلی، امید نظام پور، محمد علیزاده، میثم نقی زاده، حسین کریمی، مهدی خیری، محمدغلامی و محمد آبشک
استقلال تهران:
سیدمهدی رحمتی، محمدحسین کنعانی زادگان، رابسون جانواریو، امید نورافکن، فرشید باقری، کاوه رضایی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، محسن کریمی، جابر انصاری و وریا غفوری.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان