arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۰

مطهری: سران جریان انحرافی خود را اسلام شناس می دانند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام خطر علما و بزرگان قم، بر ضرورت شناسایی جریان نفوذی در دولت تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام خطر علما و بزرگان قم، بر ضرورت شناسایی جریان نفوذی در دولت تاکید کرد.

به گزارش مهر، علی مطهری شب گذشته در نشست هفتگی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی که در دفتر مرکزی این تشکل سیاسی برگزار شد سخن می گفت با انتقاد از جریان انحرافی گفت: جریانی که در دولت نفوذ کرده است را باید بشناسیم چرا که علما و بزرگان قم از فعالیت جریان انحرافی احساس خطر کردند، ضمن آنکه نباید برخورد با این جریان را سیاسی ارزیابی کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های جریان انحرافی احساس خود کفایی نسبت به ارزش های اسلامی است، اظهار داشت: سران جریان انحرافی خود را اسلام شناس می دانند در صورتی که نمی توان به راحتی به کسی لقب اسلام شناس داد.

مطهری همچنین گفت: جریان انحرافی براین باور است که دولت نقشی در حوزه فرهنگ ندارد واین ماموریت باید از سوی دستگاه و نهاد های فرهنگی همچون صداوسیما پیگیری شود در صورتی که قوه مجریه نقش تاثیر گذاری را در سیاست های فرهنگی برعهده دارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه سخنانش به جایگاه روحانیت در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) همواره تاکید می کردند که روحانیت باید ماموریت خود در نظام اسلامی را به نحو احسن انجام دهد.

نماینده مردم تهران درمجلس خطاب به کسانی که معتقدند ولی فقیه باید در تمامی زمینه ها اظهار نظر کنند، گفت: نباید انتظار داشت که معظم له در تمامی زمینه ها ورود پیدا کنند، این برداشت های غلط از ولایت فقیه به ما لطمه می زند.

مطهری خاطرنشان کرد: خواص باید با اظهار نظر درست و به موقع خود مردم را نسبت به ابهاماتی که پیش می آید روشن کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: بنده در اوایل انقلاب در صداوسیما فعالیت می کردم و نسبت به پخش برخی از موسیقی ها انتقاد داشتم و وقتی انتقاد خود را مطرح کردم گفتند که این انتقاد فقط باید از سوی امام(ره) اعلام شود، این نگاه ها از همان اول غلط بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ گفت: در فضای سیاسی باید به گونه ای فعالیت کرد که دشمنان و نیروهای ضد نظام از فعالیت ها و اقدامات ما سوء استفاده نکنند اما متاسفانه این رویکرد در سال ۸۸ از سوی نیروهای معترض به نتایج انتخابات دنبال نشد به طوری که حرکت در دست نیروهای معاند نظام قرار گرفت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
0
مگه نیستند؟
نظرات بینندگان