arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
مسائل روز را بی خیال؛

وقتی معاون رییس جمهور، به جریان فتنه سال 88 اشاره می کند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت : سه عامل اسلام ناب شیعی ، ولایت مطلقه فقیه و نقش بی بدیل این مدل در اداره کشور و نقش آحاد مردم و بسیجی ها سه عامل استمرار و تداوم انقلاب اسلامی بوده اند .

 به گزارش خبرنگار ما ، لطف الله فروزنده در همایش تجلیل از اساتید نمونه بسیجی با بیان اینکه مدل حضرت امام )ره) یعنی ولایت فقیه حلقه وصل مردم متدین و اسلام ناب بود افزود : امام در سالهای اخر عمر خود نقش ویژه ای برای بسیج طلبه و دانشجو طراحی کردند . وی به نقش امام در رهبری انقلاب و پیشبرد و استمرار و دوام ان اشاره کردو گفت : نقش امام راحل در افشای توطئه ها و حل معضلات نظام نقش بی بدیلی بود .

فروزنده افزود : پس از امام(ره(هم همین رویه ادامه یافت و کارها با قدرت جلو رفت و حضور ولی فقیه توطئه های پیچیده تر را خنثی کرد . معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مقابل همه توطئه ها ایستاد وانقلاب را به پیش برد افزود : همه بحرانها به برکت وجود رهبری و اعتقاد عمیق مردم خنثی شد . وی به جریان فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت : در این فتنه 8 لایه طراحی وجود داشت و استکبار ان را طوری طراحی کرده بود که گروههای مختلف را در کنار هم گذاشت اما خطبه تاریخی 29 خرداد کار را تمام کرد و توطئه ها را خنثی کرد و شورشهای پس از انتخابات هم به برکت وجود رهبری حل شد .

وی با بیان اینکه برخی جریانها به صورت جهت دار قانون هدفمندی یارانه ها را تخریب میکردند افزود: 230 سایت به طور ویژه علیه این قانون فضا سازی می کردند اما با تدابیر مقام معظم رهبری امروز نه تنها قانون هدفمند کردن به خوبی اجرا شد بلکه این قانون فضای عدالت را هم فراهم کرد . وی افزود : ما می توانیم ادعا کنیم که تنها کشوری هستیم که در ان کسی شب گرسنه نمی خوابد .

فروزنده با بیان اینکه سخت ترین تحریم ها را از جمله تحریم های اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و سیستم بانکی علیه کشور ما اعمال شده است اضافه کرد : با این حال به فضل الهی امروز با کشورهای مختلف ارتباط داریم و 38 میلیارد دلار صادرات داشتیم . معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تاکید کرد : همه اینها به برکت شجره طیبه نظام ولایت فقیه است که بسیج هم در این نظام تعریف میشود .

همایش تجلیل از استادان بسیجی نمونه استان تهران همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، سخنگوی شورای نگهبان و غلامرضایی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان صداو سیما و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان و اساتید بسیجی به میزبانی دانشکده صدا وسیما و همکاری سازمان بسیج اساتید در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
نظرات بینندگان