arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۰

سجادپور:فیلم‌رخشان‌بنی‌اعتماد غیرقانونی است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علیرضا سجادپور مدیر نظارت و ارزشیابی ارشاد در مورد فیلم جدید رخشان بنی اعتماد به سایت "سینمای ما" گفت: ما به چنین فیلمی پروانه ساخت نداده ایم و این فیلم فاقد پروانه ساخت است. این كه در خبرها آمده است ایشان –رخشان بنی اعتماد- ساخت فیلم جدیدشان را مدتی پیش شروع كرده اند بنده اطلاع دقیق ندارم... فقط لازم می دانم تاكید كنم طبق قوانین رسمی كشور؛ فیلمسازی كه بدون پروانه ساخت فیلمی را بسازد كاری غیر قانونی انجام داده است و عملش خلاف قانون رسمی است.

سجادپور ادامه داد: بازیگرانی هم كه با چنین فیلمهایی - كه پروانه ساخت ندارند - قرار داد همكاری ببندند و در آن به ایفای نقش بپردازن، با واكنش مراجع قانونی روبرو خواهند شد و جواب عمل غیرقانونی خود را دریافت خواهند كرد.

لازم به ذكر است این اتفاق در حالی به وقوع پیوسته كه رخشان بنی اعتماد چندی پیش به صورت رسمی فیلمبرداری فیلم جدیدش را آغاز كرد و خبر تولید فیلم در رسانه‌های مختلف منتشر شده است؛ فیلمی در 9 اپیزود كه هنوز نام مشخصی ندارد و بازیگران شاخص و مطرح همچون فاطمه معتمد آریا ، باران كوثری ، مهدی هاشمی ، حبیب رضایی ،‌ صابر ابر ، نگار جواهریان ، فرهاد اصلانی و... در آن بازی می‌كنند.

نظرات بینندگان