arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۲۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۰

اظهارات احمدی نژاد در مورد"کسانی که در پی مقامات ، پست ها و قدرت ها هستند"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس جمهور در سخنانش در مراسم افتتاح مرحله نخست خط آهن مراغه - ارومیه و سه طرح دیگر گفت: بعد از نماز و عبادات واجب ، عبادتی به جز خدمت به خلق نیست.

به گزارش انتخاب؛ احمدی نژاد افزود: هرکس برای رفع تبعیض ، رفع ضعفی در نظام اداری و رفع اشکالی تلاش می کند ، این بالاترین عبادات است.

وی گفت: همه شیطان های عالم جمع شده اند تا مانع تحقق اراده ملت ایران ، ساختن ایران و برافراشتن پرچم توحید و عدالت از این سرزمین شوند.

احمدی نژاد تاکید کرد: همه باید مراقب باشند و هیچ کس در زمین شیطان بازی نکند .

رئیس جمهور گفت: بالاترین مقام برای فرد ، خدمت گزاری و نوکری مردم است و اگر کسی در پی مقامات ، پست ها و قدرت هاست بداند این عناوین پوچ و کسی را به خدا نرسانده است.

احمدی نژاد افزود: خدمت گزاری انسان را بالا می برد و عزت حقیقی هر فرد در احساس نوکری و خدمت گزاری به ملت است .

رئیس جمهور گفت: امروز به لطف خدا فرصت خدمت و ساختن برای همه مهیاست و هرکسی دلسوز کشور ، ملت ، انقلاب و آرمان های الهی انقلاب است در هر جا که باشد باید تمام وقت و 24 ساعته فکر و ذهن و زبان و چشم و گوش و قلبش برای ساختن ایران باشد.

وی با بیان اینکه در سخت ترین شرایط ، بالاترین دستاوردها حاصل شده است ، افزود: پنج سال است دشمنان ما تلاش کردند با استفاده از ابزار تحریم اقتصادی و فشار سیاسی ، مانع پیشرفت ما شوند اما چه اتفاقی روی داد؟

رئیس جمهور ادامه داد: به عنوان نمونه ظرفیت تولید برق ما حدود 38 هزار مگاوات بود اما اکنون به بیش از 62 هزار مگاوات افزایش یافته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
0
3
ولی خدا که یه چیز دیگه میگه: اول خدمت به خلق بعد حق من
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۱
0
2
این حرف هر اصلاح طلبیه ولی این دفعه از زبان اصولگرا بعد از دو دوره ریاست جمهوری و درک واقعیت

(احمدی نژاد تاکید کرد: همه باید مراقب باشند و هیچ کس در زمین شیطان بازی نکند .

رئیس جمهور گفت: بالاترین مقام برای فرد ، خدمت گزاری و نوکری مردم است و اگر کسی در پی مقامات ، پست ها و قدرت هاست بداند این عناوین پوچ و کسی را به خدا نرسانده است.)
نظرات بینندگان