arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۰

قالیباف: طرح تفصيلي از ابتدای امسال در حال اجراست

شهردار تهران با تأكيد بر اين موضوع كه امروز سند شهر تهران طرح تفصيلي است، گفت: از ابتداي سال 90 طرح تفصيلي را به عنوان سند جامع داريم و در حال اجراي آن هستيم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهردار تهران با تأكيد بر اين موضوع كه امروز سند شهر تهران طرح تفصيلي است، گفت: از ابتداي سال 90 طرح تفصيلي را به عنوان سند جامع داريم و در حال اجراي آن هستيم.

به گزارش "انتخاب" به نقل از  فارس محمدباقر قاليباف در حاشيه مراسم افتتاح بزرگترين شهربانوي خاورميانه در جمع خبرنگاران ضمن تبريك ايام شعبانيه گفت: به مناسبت روز عفاف و حجاب اين مجموعه بزرگ مخصوص بانوان را افتتاح كرديم. 

وي با بيان اينكه اين مجموعه در اختيار بانوان قرار مي‌گيرد، گفت: نقش زنان در جامعه بسيار مهم است نقش مادر از معلم و نقش زنان از مردان بيشتر است. 

شهردار تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبني بر اينكه قرار بود روز 18 تير رونمايي از طرح تفصيلي تهران آغاز شود ولي اين كار به تعويق افتاد گفت: امروز اين بحث در شوراي شهر نيز مطرح شد. 

قاليباف با بيان اينكه شهر تهران براساس طرح تفصيلي اداره خواهد شد، گفت: قرار بود روز 18 تير به صورت نمادين از طرح تفصيلي رونمايي شود. 

وي با اشاره به اينكه بخشي از طرح تفصيلي در كميسيون ماده 5 مورد بررسي قرار گرفت، گفت: نقشه يك دو هزارم تصويب مي‌شود و لازم به تغييراتي در شوراي شهر بود. 

قاليباف ادامه داد: بعد از سير مراحل قانوني رونمايي از اين طرح آغاز مي‌شود. 

شهردار تهران با تأكيد بر اين موضوع كه امروز سند شهر تهران طرح تفصيلي است، گفت: از ابتداي سال 90 طرح تفصيلي را به عنوان سند جامع داريم كه در حال اجراي آن هستيم. 

وي در پاسخ به پرسش ديگر خبرنگار فارس مبني بر اينكه رونمايي نمادين از اين طرح در چه زماني آغاز مي‌شود گفت: بعد از سير مراحل قانوني و قطعي شدن در كميسيون ماده 5 و شورا اين كار انجام مي‌شود. 

به گفته قاليباف طرح تفصيلي تحت وب روي سايت مي‌گذاريم و كار نمادين را آغاز خواهيم كرد. 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
0
1
این انتخابات ریاست جمهوری عجب زوری داره.مدیرارو به چه کارایی وامیداره.کاش هر سال انتخابات ریاست جمهوری داشتیم!
نظرات بینندگان