arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۰

صدور مجوز فروش وسايل دفاع شخصي در هرمزگان

رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي هرمزگان از صدور مجوز فروش وسايل دفاع شخصي براي چند قشر مشخص خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي هرمزگان از صدور مجوز فروش وسايل دفاع شخصي براي چند قشر مشخص خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس، سرهنگ امير رضايي در حاشيه نشست خبري خود با اشاره به رده‌هاي مرتبط با پليس پيشگيري از كلانتري‌ها، پاسگاه‌ها، ايست و بازرسي، يگان امداد، رده‌هاي حفاظتي ادارات و نهادهاي حساس و ... نام برد و اظهار داشت: عملكرد‌هاي بخش پيشگيري توسط اين واحدها صورت مي‌گيرد كه در تلفيق با ساير كشفيات بخش‌هاي تخصصي به عنوان خروجي نهايي عملكرد انتظامي استان محسوب مي‌شود.

وي همچنين در ادامه با اشاره به توسعه پليس محلات و استفاده از توان بخش خصوصي در تامين نگهبان محلات و مراكز تجاري، بيان داشت: سال گذشته ۷۰ نفر سارق توسط اين افراد دستگير و تحويل پليس شده است.

اين مسئول، اولويت امسال پليس پيشگيري را محله محوري اعلام كرد و گفت: در اين راستا پليس توجه ويژه‌اي به توسعه مشاركت مردمي و استفاده از اين ظرفيت مهم در ارتقا امنيت دارد.

رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي هرمزگان همچنين از صدور مجوز فروش وسايل دفاع شخصي خبر داد و افزود: اين اقلام كه شامل، اسپري (افشانه)، شوكر برقي و ... است به جامعه هدف برابر ضوابط تحويل مي‌شود كه به شكل قانوني و تحت پوشش بيمه مي‌توانند از آن استفاده كنند.

وي جامعه هدف مورد نظر را اقشاري مانند خبرنگاران، وكلا، پزشكان، طلافروشان، داروخانه‌ها و ... اعلام كرد كه پس از طي تشريفات قانوني مي‌توانند از اين وسايل استفاده كنند.

رضايي همچنين از واگذاري مسئوليت حفاظت از شخصيت‌ها به نيروي انتظامي خبر داد و يادآور شد: اين مسئوليت تا پيش از اين به عهده سپاه بوده است كه مراحل تفويض آن به پليس در حال انجام است.
نظرات بینندگان