arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

صدیقی: خرید یک هواپیما پُز دادن ندارد / شعارهای دولت عملی نشده / دشمن بواسطه صدور انقلاب به دیگر کشورها دیوانه شده

صدیقی گفت: موشک های ما باید روز به روز پیشرفت کنند تا دشمنی که به واسطه صدور انقلاب به دیگر کشورها دیوانه شده است، جرأت حمله نظامی نداشته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صدیقی:  خرید یک هواپیما پُز دادن ندارد / شعارهای دولت عملی نشده / دشمن بواسطه  صدور انقلاب به دیگر کشورها دیوانه شده

صدیقی گفت: موشک های ما باید روز به روز پیشرفت کنند تا دشمنی که به واسطه صدور انقلاب به دیگر کشورها دیوانه شده است، جرأت حمله نظامی نداشته باشد.

به گزارش «انتخاب»؛ حجت الاسلام کاظم صدیقی در سخنرانی سه شنبه که در مسجد امام حسین(ع) واقع در محله خوراسگان اصفهان برگزار شد، گفت: عزت ولی فقیه با اِعمال ولایت تکوینی حضرت ولی عصر(عج) در دلِ مردم تثبیت شده است.

وی با گوشزد کردن نعمت بزرگ ولایت فقیه در کشور، خاطرنشان کرد: فتنه 88، فتنه براندازی بود، کارشناسهای روسی می گویند همه فعالیتهایی که در انقلابهای رنگی گذشته برای براندازی حکومت در کشورهای دیگر انجام گرفته بود، در فتنه 88 از جانب دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شد ولی ناموفق ماند، چرا که جمهوری اسلامی ایران ولی فقیه داشت و بقیه کشورها چنین سکان داری نداشتند.

صدیقی با توجه به روایت مذکور از پیامبر(ص)، وجود ملتی بیدار را دومین عامل باز شدن چشم مردم از عالم مُلک به ملکوت دانست و گفت: بالاترین شخصیت عالم وجود بعد از پیامبر(ص)، وجود مبارک امیرمؤمنان(ع) است، ولی دلیل اینکه ایشان با وجود این عظمت نتوانستند ولایت تشریعی خود را اِعمال کنند، تشکیل شورای ثقیفه سکولار و به دنبال آن تعیین خلیفه از سوی مردم بود.

امام جمعه موقت تهران افزود: فقدان ملتی بیدار در آن زمان امام علی(ع) را خانه نشین کرد، امیرمؤمنان(ع) رزمنده هایی همچون رزمنده های دفاع مقدس را در رکابشان نداشتند وگرنه هرگز حقشان پایمال نمی شد.

وی لوازم پایداری انقلاب اسلامی را بیان کرد: برای پایداری انقلاب باید پایگاه هایی در کشور فعال باشند، پایگاه فرهنگی کشور باید به واسطه علما و روحانیان اداره شود تا مردم و به ویژه جوانان از خطر هجمه های فرهنگی دشمن به واسطه شبکه های مجازی و ماهواره ها در امان بمانند.

صدیقی اذعان کرد: دومین پایگاهی که باید روز به روز تقویت شود، پایگاه نظامی است، موشکهای ما باید روز به روز پیشرفت کنند تا دشمنی که به واسطه صدور انقلاب به دیگر کشورها دیوانه شده است، جرأت حمله نظامی نداشته باشد.

امام جمعه موقت تهران با انتقاد شدید از عملکرد مسؤولان در مسائل اقتصادی، اظهار کرد: باید در اقتصاد به استقلال برسیم و لازمه آن اجرای طرح اقتصاد مقاومتی است، خرید یک هواپیما پُز دادن ندارد، آیا برجام تنها همین یک هواپیما بود؟ شعارهایی که مسؤولان دولتی برای رفع رکود و اقتصاد مردم می دادند، عملی نشده است.

نظرات بینندگان