arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۵۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۰

بازداشت بازرس قلابی ریاست‌جمهوری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فردی كه خود را به عنوان نماینده رئیس‌جمهور و بازرس ویژه در امور بیمارستان‌های شیراز معرفی كرده بود، در مرحله بازجویی و تحقیقات به سر می‌برد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز در گفت‌و‌گو با میراث‌آریا گفت: بازجویی متهم هم اكنون توسط ماموران شعبه ۱۴ دادسرای شیراز در حال انجام است و به زودی دادگاه نیز برگزار خواهد شد.

«احمد رحمانیان»، درباره جزییات دستگیری نامبرده، افزود: متهم در تاریخ ۱۸ تیرماه به بیمارستان كوثر شیراز مراجعه كرده و خود را به عنوان بازرس ویژه رئیس‌جمهور معرفی می‌كند اما با مشكوك شدن مدیر داخلی بیمارستان، موضوع به اطلاع ماموران دادگاه انقلاب رسیده و فرد مورد نظر توسط ماموران انتظامی حاضر در محل دستگیر می‌شود.

معاون دادستان شیراز درباره اوراق هویت او، گفت: این فرد یك كارت پرسنلی جعلی و سربرگ‌هایی جعلی از نهاد ریاست‌جمهوری در دست داشته كه با همین اوراق جعلی از چند بیمارستان شهر شیراز به عنوان بازرس ویژه رئیس‌جمهور بازدید داشته است.

«رحمانیان»، تصریح‌كرد: فرد دستگیر شده در‌‌ همان لحظات ابتدایی به ماموران انتظامی پیشنهاد یك میلیون تومان رشوه و یك دستگاه لپ‌تاپ را داده كه این موضوع صورت جلسه شده است.

معاون دادستان شیراز درباره انگیزه این فرد اضافه‌كرد: هنوز انگیزه متهم از انجام چنین عملی برای ما روشن نشده و در مراحل اولیه بازجویی‌ها به نتیجه قطعی درباره این موضوع نرسیده‌ایم، اما خود این فرد انگیزه‌اش را كم‌كاری پرسنل یكی از بیمارستان‌های شیراز در مورد بیماری پدر مرحومش ذكر كرده كه البته این امر هنوز ثابت نشده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۱
0
1
اگر ميگفتند به عنوان بازرس ويژه به بعضي از ادارات و كارخانجات دست و دلباز !!! ميرفت قابل توجيه بود ولي بازرسي از بيمارستانها چه نفع و سودي براش داشت؟؟ باور نميكنم اصل قضيه همون باشد كه گفتند!!!
alireza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
1
حالا اين بنده خدا هم ديده تو اين هاگير و واگير و بي سرو صاحبي وزارت بهداشت بلكه بتونه به اسم بازرس رياست جمهوري يك كمكي به مردم بكند چون توي خبر ننوشتيد كه طرف درخواست رشوه ايي يا چيزي كرده باشد و بر عكس تازه ميخواسته از جيب مبارك هم خرج كند بنابراين بايد يك تقديري هم از اين فرد انجام داد تازه تو اين بيمارستانها كه مريض ها را از روي تخت به اطراف شهر منتقل ميكنند و از پذيرش بيماران تصادفي و بي پول خودداري مي كنند و هزار بلاي بدتر سر خلق الله در مي ، رند كسي صداش در نمياد اونوقت يك فردي مثل اين فورا شناسايي و دستگير مي شود راستي از دستگيري مسببين انداختن بيماران در اطراف جاده ها چه خبر؟
نظرات بینندگان