arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۷۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۰

چاوز ونزوئلا را با توئیتر اداره می‌كند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا كه برای درمان نوعی از سرطان در بیمارستان بستری است با استفاده از یك شبكه اجتماعی كشورش را از راه دور اداره می كند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، هوگو چاوز در حالی كه برای درمان نوعی از سرطان در بیمارستانی در كوبا بستری است با استفاده از شبكه میكروبلاگینگ توئیتر اداره امور كشورش را از راه دور به دست گرفته است.

وی با حساب كاربری chavezcandanga@ توانست بودجه انجام پروژه هایی در كاراكاس را تصویب كند، نقشه احداث پارك جدیدی را تایید كرده و بازی تیم ملی فوتبال ونزوئلا را تحلیل كند.

چاوز هنوز اطلاعات دقیقی درباره شیمی درمانی خود ارائه نكرده اما بستری بودن خود در بیمارستان را با ارسال پیامی به یكی از هوادارانش در توئیتر تایید كرده است. بیشتر پیامهای وی لحن میهن پرستانه و پدرانه ای دارد و تا كنون توانسته 1.8 میلیون طرفدار را در توئیتر به سوی خود جذب كند، در عین حال پیامهای توئیتر وی معمولا در صفحه تلویزیونهای ونزوئلا نیز به نمایش در می آید.

چاوز از این شبكه برای قرار گرفتن در جریان روز نیز استفاده می كند برای مثال پنجشنبه گذشته وی با ارسال پیامی اطلاع داد كه در حال تماشای بازی ونزوئلا و پاراگوئه است و به رای داور اعتراض دارد. وی در پیام خود آورده بود كه به همراه فیدل كاسترو در حال تماشای این بازی به سر می برد و كاسترو نیز با اشتباه بودن رای داور موافق است.

وی در اوایل این هفته نیز از طریق توئیتر با وزرای خود گفتگو كرده و دستور اجرای برنامه ساخت و ساز مسكن را صادر كرد. وی از طریق این شبكه یك بودجه 25 میلیون دلاری برای ساخت شركتی جدید در كاراكاس، بودجه ای 51 میلیون دلاری برای دولت و بودجه ای 37 میلیون دلاری برای یك سازمان را تایید كرد.

بر اساس گزارش گاردین، چاوز 56 ساله در تاریخ 20 ژوئن در كوبا تحت عمل جراحی قرار گرفت كه طی این جراحی تومورهای سرطانی از بدن وی خارج شدند. وی اشاره ای به نوع سرطان نكرد و تنها اعلام كرد تومورهای در ناحیه لگنی وی بوده اند و برای اطمینان از نابودی این بیماری به دوره ای از شیمی درمانی نیاز دارد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
0
قحط الرجال اومده، خب، یکی دیگه رو بزارن جاش.
نظرات بینندگان