arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۰۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۰

نخستین دستور قاسمی در نفت

با دستور رستم قاسمی وزیر پیشنهادی نفت، نخستین نشست تخصصی مدیران و معاونان وزارت نفت به منظور بررسی آخرین وضعیت طرحهای صنعت نفت به ویژه طرح توسعه میادین مشترک نفت و گاز برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
با دستور رستم قاسمی وزیر پیشنهادی نفت، نخستین نشست تخصصی مدیران و معاونان وزارت نفت به منظور بررسی آخرین وضعیت طرحهای صنعت نفت به ویژه طرح توسعه میادین مشترک نفت و گاز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستم قاسمی در نخستین اقدام برای توسعه میادین مشترک نفت و گاز و جبران عقب ماندگی در این حوزه های مشترک هیدروکربوری به ویژه پارس جنوبی تمامی مدیران عملیاتی و تولیدی وزارت نفت را بسیج کرد.
بر این اساس، فردا هشتم مرداد ماه با حضور رستم قاسمی وزیر پیشنهادی نفت، در نخستین دیدار با مدیران صنعت نفت، نشست تخصصی را با معاونان وزارت نفت و مدیران عامل شرکت‌های تولیدی و عملیاتی صنعت نفت با محوریت راهکارهای تسریع در طرح توسعه میادین مشترک نفت و گاز برگزار می شود.
 
وزیر پیشنهادی نفت که حفظ و نگهداشت تولید نفت و گاز و جلوگیری از کاهش تولید آنها، توسعه هرچه سریع‌تر میادین مشترک و به‌ویژه پارس‌جنوبی، تولید صیانتی از میادین، جمع آوری گاز های همراه و افزایش سرمایه گذاری در صنعت نفت را ازجمله برنامه‌های خود در وزارت نفت اعلام کرده، در نشست با معاونان وزارت نفت و مدیران عامل شرکت‌های تولیدی و تخصصی به بررسی و بیان راهکارهایی در شتاب‌بخشی به اجرای پروژه‌های صنعت نفت خواهد پرداخت.
 
در این رابطه توجه به توسعه بخش بالادستی در صنعت نفت، تدوین و اجرای برنامه‌های جامع و مناسب برای اکتشاف، توسعه، بهره‌برداری، تولید، انتقال، پالایش، پخش و فروش حامل‌های انرژی در داخل و خارج کشور و در بخش‌های مختلف در اولویت برنامه‌های مهندس قاسمی بوده است.
 
حفظ منابع انسانی متخصص و به طور کلی حفظ، تقویت و ارتقای دانش فنی نیروهای متخصص نفت که در واقع سرمایه‌های این صنعت هستند نیز به عنوان برنامه‌ای مهم مورد توجه وزیر پیشنهادی وزارت نفت قرار دارد.
 
به گزارش مهر، سردار رستم قاسمی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا امروز پنجم مرداد ماه به عنوان وزیر پیشنهادی نفت به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.
 
رستم قاسمی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران بوده و به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اجرای پروژه‌های ملی و بزرگ کشور در بخش‌های مختلف شامل نفت، گاز، پتروشیمی، راه  و راه‌آهن، بندر سازی و فولاد را مدیریت کرده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
CANADA
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
0
43
ایشون رأی اعتماد گرفتند؟ یا به نظر مجلس و مردم کلا یه جورایی نیاز نیست؟؟!! اگه اینطوریه که هزینه‌ها بالاست، این چند نماینده رو بفرستین خونه یا جای دیگه تا حداقل در هزینه صرفه جویی بشه،عوضش پولشو به چندتا نیازمند بدهید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
1
10
طرح ها ؟ بله دیگه !
مرتضی ح.
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
9
6
ولی اگه واقعا مردی تو این مملکت پیدا بشه که بتونه حقوق از دست رفته کشور از میادین مشترک را احیا کنه، مرد بزرگی خوهد بود. حالا چه سپاهی چه غیر سپاهی
نظرات بینندگان