arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۳۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۰

مردم از گرانی‌ها در رنج هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار گرانی ناشی از هدفمندی یارانه‌ها، گفت: مردم از گرانی‌ها در رنج و عذاب به سر می‌برند.

به گزارش انتخاب، "بهروز جعفری" در جلسه علنی امروز ـ یکشنبه ۹ مرداد ماه ـ مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: به نظر می رسد رفتار عالمانه توام با بلوغ سیاسی صاحب منصبان قوای سه گانه که در پی هشدار مقام معظم رهبری شکل گرفت کشور را از تلاطم های سیاسی به ساحل آرامش برای حل مشکلات سوق داد.

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کمرد: بار دیگر دشمنان نظام که به جریان فتنه و انحراف دل خوش کرده بودند، مایوس شدند که مصداق بارز این ادعا در استراتژی وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس عینیت می یابد.

وی با بیان این که کمیته ۱۵ نفره طیف‌های مختلف جریان اصولگرا را در بر می‌گیرد افزود: تشکیل جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیز معلول تلاش کسانی است که به تاسی از مقام معظم رهبری از دولت های نهم و دهم حمایت کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی اظهار کرد: جبهه پایداری در واقع با هدف اعلام برائت از جریانات انحرافی و فتنه و همراهی با سایر گروه های اصولگرا صورت گرفت.

وی درباره حوزه انتخابیه خود، ادامه داد: پروژه تنگاب با هدف برنامه ریزی برای استفاده از آب های سطحی در بخش های کشاورزی راه اندازی شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی تصریح کرد: برنامه وزارت نیرو درباره استفاده از منابع آبی رودخانه مارگل به عنوان اولین منبع تامین آب استان اصفهان مشخص نیست و پنهان کاری در زمینه مطالعات انتقال آب این رودخانه نیز بر ابهامات افزوده است.

وی افزود: به وزارت نیرو هشدار می دهیم استراتژی خود را به صورت شفاف در قبال انتقال آب از شهرستان سمیرم اعلام نمایند، زیرا چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

جعفری تاکید کرد: سیب گلاب سمیرم در باغ های این شهرستان کیلویی ۲۰۰ تومان فروش می رود و برنامه‌ای نیز برای فروش سیب پاییزه سمیرم وجود ندارد.

وی ادامه داد: با تشکر از معاون اول رئیس جمهور جهت اعزام گروه کارشناسی برای بررسی وضعیت خشکسالی، درخواست دارم که نتیجه کار آن گروه اعلام شود.

جعفری گفت: ۱۰ درصد باغات سمیرم (معادل ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار درخت) بر اثر خشکسالی از بین رفتند که نیاز به احیای مجدد دارد.

وی با اشاره به وضعیت گرانی ناشی از هدفمندسازی یارانه‌ها، افزود: گرانی در کشور بیداد می‌کند در حالی که قرار بود یارانه‌هایی به بخش کشاورزی و صنعت تخصیص یابد، اما متاسفانه مددجوی کمیته امداد و بهزیستی طبق روال گذشته مستمری می‌گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: وضعیت کالاهای اساسی مطلوب نیست و دولت باید جلسات جدی درباره هدفمندی درست یارانه ها برگزار کند، چون مردم از گرانی‌ها به شدت در رنج و عذاب به سر می برند.

وی ادامه داد: اگر رئیس جمهور طبق قانون اساسی توانایی صدور دستور اجرایی ندارد باید فکری به حال قانون اساسی شود -مامعتقدیم دارد- و اگر این اختیار را دارد پس چرا دستورهای ایشان اجرا نمی شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
0
گراني ؟؟ تورم ؟؟ مردم ؟؟ كي ؟؟ من ؟؟ كي تو ؟؟ كي اون ؟؟

سياهه نمايي نكنيد اقا .......

گوشت ظرف دو سال از كيلويي 9500-10500 رسيده به كيلويي 20000- 220000 تومان اين يعني تورم ؟؟؟

البته كه باقي اجناس و كالاها نيز همين گونه است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
0
خدا هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
1
برق ،گاز آب بنزين گازوييل لوازم خانگي شير، ميوه، نان كرايه تاكسي اجاره بها و...گرانتر شده ولي الان از رييس جمهور بپرسي مي گويد كي گفته و باز سفسطه مي كند . بابا باور كنيد با يارانه 45000توماني نمي شود اين همه گراني را خنثي كرد واقعا عصبي شده ايم و سكته نكنيم خوبه
نظرات بینندگان