arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۰

احمدی نژاد، ماه مبارک رمضان را به ملت تبریک گفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس جمهور در پیامی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و ماه ضیافت بیکران الهی به ملت متدین ایران اسلامی، این ماه پرفضیلت را فرصتی مغتنم و بس ارزشمند برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری دانست.
 

به گزارش انتخاب ، وی اظهار داشت: بی‌شک در پرتو خورشید درخشان ماه رمضان،‌سلطه عادت‌ها و غریزه‌ها بر زندگی انسان کاهش یافته،‌غفلت‌ها زدوده شده و روح برادری و همدردی با نیازمندان تقویت می‌شود.

متن کامل پیام آقای احمدی‌نژاد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

 

حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی بر ملت شریف و متدین ایران اسلامی مبارک باد.

این ماه پرفضیلت، فرصتی مغتنم و بس ارزشمند برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان شیرین‌تر می‌کند.

بی‌شک در پرتو خورشید درخشان ماه رمضان،‌سلطه عادت‌ها و غریزه‌ها بر زندگی انسان کاهش یافته،‌غفلت‌ها زدوده شده و روح برادری و همدردی با نیازمندان تقویت می‌گردد.

رمضان المبارک، ماهی است که تمام زمینه‌های معنوی برای گرایش به ارزش‌های متعالی فراهم است. نهایت لطف خداوند متعال در این ماه شامل انسان‌ها می‌شود؛ همین بس که پروردگار سبحان در ماه رمضان یک شب را به آدمی داده که برتر از هزار ماه است. در شب قدر درهای آسمان بیش از هر زمانی بر روی انسانها باز می‌شود که با درک صحیح فضیلت‌های این ماه آسمانی، زمینه و موجبات به دست آمدن مواهب، برکات الهی و عطایای ربانی فراهم می‌گردد.

پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد(ص) درباره فضیلت ماه رمضان فرموده‌اند: «ماه رمضان، ماه خدای عزوجل است که در آن پاداش کارهای نیک دو برابر می‌شود و گناهان زدوده می‌شوند. ماه رمضان ماه برکت و افزایش، ماه بازگشت و انابه و آمرزش گناهان و ماه آزادی و رهایی از جهنم و دستیابی به بهشت است. پس ای مردم، در ماه رمضان از هر کار بد و حرامی دوری کنید و در آن بسیار قرآن بخوانید و تمام اوقاتش را به یاد و ذکر پروردگارتان مشغول شوید. مبادا ماه رمضان نزد شما مانند دیگر ماه‌ها باشد؛ چرا که بر دیگر ماه‌ها برتری دارد.»

با عرض تبریک مجدد به مناسبت حلول بهار قرآن کریم، ماه برکت و مغفرت،‌ از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولی عصر(عج) را مسئلت می‌نمایم.

محمود احمدی‌نژاد

رییس جمهوری اسلامی ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
0
شما ماشين كه مي خرين يه درصد معيني ميره تو حساب آقازاده ها
نظرات بینندگان