arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۶

برانکو: مقابل الریان گزینه‌ای به جز پیروزی نداریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیمش موظف است مقابل الریان قطر به پیروزی برسد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین، برانکو ایوانکوویچ پیش از دیدار تیمش مقابل الریان قطر در چهارمین دیدار لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار، گفت: مشتاقانه منتظر دیدار فردا هستیم. این اولین بازی آسیایی ما در تهران است و انتظار داریم هواداران‌مان ورزشگاه آزادی را پر کنند. نتایج ما در لیگ می‌تواند انگیزه کافی برای حمایت آنها از ما باشد.

او ادامه داد: گروهی که ما در آن قرار داریم گروه نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. قهرمانان ایران، عربستان و قطر و همچنین یکی از بهترین تیم‌های امارات در آن قرار دارند. بازی با الریان برای ما بسیار مهم است و گزینه دیگری به جز پیروزی مقابل این تیم نداریم. این مسئولیت ماست و باید آن را انجام دهیم.

برانکو درباره حضور تماشاگران در بازی فردا، گفت: انتظار کمک از تماشاگران را دارم و امیدوارم با حضورشان تاثیر خوبی در بهتر بازی کردن ما داشته باشند.

او همچنین درباره وضعیت جسمی بازیکنان گفت: همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و آماده‌اند و تنها فرشاد احمدزاده را در بازی فردا نداریم.

برانکو ادامه داد: ریتم بازی‌ها به گونه‌ای است که ما هر چهار روز یک بار بازی داریم اما علیرغم این مسائل انتظار دارم بازیکنان ما این مشکلات را پشت سر بگذارند و با ارائه یک بازی با کیفیت بتوانیم بر حریف پیروز شویم.

او درباره اتفاقاتی که احتمال دارد با حضور تماشاگران در بازی فردا رخ دهد، گفت: من به طور کلی هفت سال است که در ایران حضور دارم و مربی هستم که در برخی بازی‌ها بیش از ۱۰۰ هزار نفر برای تماشای بازی‌ها به استادیوم آمدند و فقط دو بار شاهد پرتاب ترقه بوده‌ام. یک بار مقابل کره شمالی زمانی که سرمربی تیم ملی بودم و بار دیگر برابر تراکتورسازی در فصل گذشته بود. در همین‌جا باید از هواداران‌مان تمجید کنم که باشگاه و بازیکنان‌شان را بسیار دوست دارند و با شوق فراوان برای تماشای بازی به استادیوم می‌آیند. امیدوارم بازی فردا در فضایی جوانمردانه و ورزشی برگزار شود و حضور تماشاگران باعث شود بازی با کیفیت بالایی برگزار شود.

نظرات بینندگان