arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶

محمدعلی نجفی: از ورود اصولگرایان استقبال می‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک فعال سیاسی گفت: با توجه به مشکلات داخلی و تحولات سیاسی در جهان هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیش‌تر باشد در نشان دادن قدرت ایران موفق‌تر خواهیم بود.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، محمدعلی نجفی در این باره اظهار کرد: ما طرفداران آقای روحانی از کاندیداتور هر فردی از آن جناج استقبال می‌کنیم؛ چرا که فکر می کنیم در وهله اول باید یک انتخابات پر شور و با حضور حداکثری مردم داشته باشیم.

وی در همین راستا ادامه داد: باتوجه به مشکلات داخلی و معضلات منطقه‌ای و تحولات سیاسی در جهان هر چه مشارکت مردم در انتخابات بیش‌تر باشد در نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی ایران موفق‌تر خواهیم بود. بنابر این باز تاکید می کنم که ما از ورود کاندیدای اصولگرا به صحنه انتخابات استقبال می‌کنیم حالا چه آقای رئیسی کاندیدای نهایی باشند و چه دیگران.

این فعال سیاسی یادآور شد: دوقطبی که مورد نظر رهبری بود و شخصی را از حضور در انتخابات منع کردند دو قطبی مخرب بوده است تا  کسی نیاید که از طریق تخریب، تهمت و شانتاژ به بعضی از معضلات جامعه دامن بزند. دو قطبی به معنای یک انتخابات کامل و رقابتی که افرادی با گرایشات مختلف کاندیدا باشند تا مردم بتوانند میان آن ها نظر خود را دنبال و فرد مورد نظرشان را هم انتخاب کنند مشکلی ندارد.

وی در پایان گفت: حتی اگر اصولگرایان به توافق برسند و رئیسی تنها کاندیدای اصولگرایان در انتخابات باشد وجود ایشان مقابل روحانی مشکلی از لحاظ دو قطبی مخرب در جامعه ایجاد نمی کند. فقط مهم است که همه کاندیداها و حامیانشان حداقل به مبانی ارزشی و اخلاقی پایبند باشند. با رعایت اصول اخلاقی مشکلی در رقابت‌ها ایجاد نمی شود.
نظرات بینندگان