arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۳۹۹۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰

استاد دانشگاه پاریس: رانندگی عجیب تهرانی ها شوکه ام کرد

استاد دانشکده معماری پاریس در پایان دیدار از تهران گفت: وجه منفی خیابانهای تهران رانندگی عجیب رانندگان تهرانی است که من را به عنوان یک شهروند فرانسوی شوکه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاد دانشکده معماری پاریس در پایان دیدار از تهران گفت: وجه منفی خیابانهای تهران رانندگی عجیب رانندگان تهرانی است که من را به عنوان یک شهروند فرانسوی شوکه کرد.

به گزارش مهر، دکتر پی‌یر ونسان با بیان این که به طور حتم بسیاری از شهروندان تهرانی هنگام رفت و آمد در این شهر دچار مشکل هستند و فقط باید بگویم خدا به حال شهروندان مسن و معلول تهران رحم کند،گفت: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی، شبکه راه‌ها و تونل‌های مترو برای جابه‌جایی راحت‌تر شهروندان نقطه مشترک همه کلان‌شهرها، چه تهران، چه شانگهای و چه پاریس است.

ونسان با اشاره به این که در خیابان‌های تهران یک بی‌ نظمی خاص وجود دارد، تصریح کرد: البته پشت همین بی‌نظمی یک نظم می بینیم و وجود جوی‌های آب، فضای سبز، باغچه‌ها و خیابان‌هایی که عموماً در خطوط مستقیم قرار ندارند، تهران را بسیار دلپذیر کرده است.

وی فضای سبز حاشیه بزرگراه‌های تهران را جالب توجه دانست و اظهار کرد: بزرگراه همیشه با سرعت، تصادف و آلودگی صوتی همراه است اما فضای سبز حاشیه‌ بزرگراه‌های تهران موجب می‌شود احساس آرامش به راننده منتقل شود.

استاد معماری دانشگاه وال دوسن پاریس در پایان خاطرنشان کرد: تهران شهر پویایی است و تنوع ساخت و ساز در آن بسیار زیاد است و مدیران شهری با وقوف به اهمیت توسعه پایدار در جهت توسعه این کلان‌شهر به ویژه در حوزه حمل و نقل شهری گام‌های بلندی بر داشته‌اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
0
0
همین الان رسیدم خونه و سردردشدیدی دارم!
هم رانندگی دیگران افتضاحه هم رانندگی خودم!
حالم از این جامعه بهم میخوره!
همه باهم دعوا دارن!فقط تو تلویزیون همه چی آرومه!
اصلان انگار تلویزیون مال یه جای دیگه است!!
شاید مسولین ما فقط تلویزیون رون نگاه میکنن اینقدر الکی خیالشون راحته!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
0
2
رانندگی یک عملی است که می توان روحیات درونی انسان را در قالبهای فیزیکی مشاهده کرد و متاسفانه رانندگی ایرانیها نشان داده اصلا در تعادل روحی روانی قرار ندارند
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۵
0
0
یکی به میخ یکی به نعل !
محمد امین
|
DENMARK
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
0
1
رانندگی مردم فرانسه و ایتالیا خیلی شبیه به رانندگی تهرانی های عزیز است. حالا اگه طرف آلمانی و ... بود می گفتم راست می گه!
ناشناس
|
NORWAY
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
0
0
man ba hamsaram ke khareji ast be iran amidim ishan ham shokeh shod az ma hey miporsid inja chetori gavahiname migirand aya ba pol mikharan ya inke emtehan midan,kholase ke filmi dashtim
نظرات بینندگان