arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۰

پليس درتعقيب مهاجم کلمبيا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خايرو کاستيو مهاجم کلمبيايي که قصد داشت ثبت قرارداد جديد خود را با دوستانش جشن بگيرد، در پي فرار از ايست و بازرسي پليس وتعقيب وگريز با سرعت درخيابان هاي شهرکالي، تحت پيگرد قانوني قرارگرفته است.

کاستيو که همراه با دو تن ازدوستانش سوار يک تاکسي بود، دوبار از دست پليس فرار کرد و زمانيکه پليس رد او را گرفت، تاکسي را رها کرده و موفق به فرارشد. پليس شهري اعلام کرده که درتعقيب اوست و ابرازاميدوار کرده که کاستيو پيش از اينکه موقعيتش بيشتر به خطر بيفتد، خودش را تسليم نيروهاي پليس کند. اين اتفاق در ساعت هاي اوليه صبح به وقت کلمبيا، زماني که مهاجم 34 ساله در حال بازگشت به خانه بعد ازپايان مراسم جشني که به خاطرعقد قرارداد جديدش با تيم سن مارتين ترتيب داده بود، رخ داد.

کاستيو طي 6 ماه گذشته و پيش ازاين قرارداد تازه، به دليل رفتارهاي غيرحرفه اي از سوي دو تيم کرتارو و ايندپندينته اخراج شده بود. زمانيکه او سوار بر اتومبيل مزداي خود به منطقه ايست بازرسي پليس نزديک شد، پايش را روي گاز گذاشت و ازهمان جا تعقيب وگريز طولاني او با پليس آغاز شد و حتي منجر به بروز سانحه اي درمنطقه ال ليمونار شد. وقتي پليس به او رسيد، کاستيو توانست سوار بر يک تاکسي براي بار دوم از دست پليس فرارکند.

ژنرال آنخل بوخاکا اعلام کرده که کنترل اتومبيل شخصي کاستيو ازسوي پليس هيچ گونه تخلف يا مورد مشکوک و غيرقانوني را در ماشين او گزارش نکرده ولي اين بازيکن به دليل سرپيچي از فرمان پليس و فرار از نيروهاي امنيتي، در حال تعقيب است. پليس همچنين گفته که کاستيو پيش از تشخيص حال عمومي اش توسط پليس ومطمئن شدن ازاينکه درحالت مستي رانندگي نمي کرده، موفق به فرارشده است.

پليس احتمال داده که حالت غيرطبيعي کاستيو دليل سرعت بيش از حد و تصميم به فرار او باشد. اين مهاجم 34 ساله سابقه بدي در پرونده خود دارد که به سال 2001 ميلادي مربوط مي شود. درآن زمان کاستيو سوار بر اتومبيل خود و در جريان يک سانحه رانندگي مسؤول کشته شدن دوتن از دوستانش که همراه وي بودند، شناخته شده بود. درآن زمان هم بعد ازانجام آزمايش خون مشخص شد که ميزان الکل موجود در بدن او بالاترازحد معمول بوده و با گذشت 10 سال ازآن تاريخ، محاکمه او به دليل مشکلات قضايي و اعتراض هاي فراوان هنوز در حالت تعليق قرار دارد. اما بعد از فرار اخير کاستيو، انتظارمي رود پرونده قضايي او قطورتر و او با درد سر بزرگي مواجه شود.
نظرات بینندگان