arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

شخصیت‌های فرهنگی-سیاسی که در همایش انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی شرکت کردند+ عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در اولين همايش انتخاباتي حجت‌الاسلام و المسلمين ابراهمي رئيسي که در سالن شهداي هفتم تير برگزار شده بود چندين شخصيت فرهنگي و سياسي براي حمايت از اين کانديداي رياست جمهوري در مراسم شرکت کردند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، اولين همايش انتخاباتي حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي کانديداي دوازدهمين دوره رياست جمهوري عصر شنبه نهم ارديبهشت در سالن شهداي هفت تير برگزار شد. در اين مراسم برخي از شخصيت‌هاي فرهنگي و هنري حضور داشتند که از آن جمله مي‌توان به مهدي چمران رئيس شوراي شهر تهران، سيامک رجاور شاعر جوان کشور، آنتونيو شرکا منتقد سينما و حسين الله کرم فعال فرهنگي اشاره کرد.
مهدي چمران، رئيس شوراي اسلامي شهر تهران است. او در دوره دوم و سوم شوراي اسلامي شهر تهران، رياست اين شورا را عهده‌دار بوده است و در همايش انتخاباتي حجت‌الاسلام و المسلمين ابراهيم رئيسي شرکت کرده بود.


حسين الله کرم يکي ديگر از فعالان فرهنگي و سياسي است که از ابتداي مراسم خود را به سالن شهداي هفتم تير رسانيده و در سالن حضور داشته است.

سيامک رجاور از شاعران جوان و آئيني کشورمان است که مدتي است در اين حوزه فرهنگي مشغول فعاليت است. وي پيش از اين در حوزه ترانه اجتماعي شعر ميگفته که 8-9 سالي هست اين حوزه را رها کرده و فقط شعر در حوزه آئيني اهل بيت و دفاع مقدس مي سرايد.

آنتونيو شرکا نيز از منتقدان سينما از ديگر چهره‌هاي هنري اين همايش بود که در آن شرکت کرده بود. 


در اين مراسم چهره‌هاي ديگري نظير حسين طلا نماينده سابق مجلس، مسعود زريبافان رييس سابق بنياد شهيد، سيدمهدي هاشمي رييس فدراسيون تيراندازي و تعدادي ديگري از شخصيت‌ها حضور پيدا کردند.
نظرات بینندگان